Uitslag: The Hall of Fame: Christmas Edition!!!

Gestart door Parkieten-Freak, november 08, 2006, 19:50:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Welke kerstkaart vindt jij het mooiste?

Parkieten-Freak
1 (2%)
Cutie-Lover
0 (0%)
Tanja
2 (3.9%)
Josephine
1 (2%)
Brenda
0 (0%)
Annika
2 (3.9%)
Karin v h
1 (2%)
Kekavo
0 (0%)
Smartie
0 (0%)
Ingrid
2 (3.9%)
Parkietenfan
3 (5.9%)
Caroline
0 (0%)
Joey
1 (2%)
Loesje
5 (9.8%)
Scotty en Keecko
2 (3.9%)
Bullmoose
6 (11.8%)
Maur@
1 (2%)
Meltjuh
4 (7.8%)
Marretje
0 (0%)
Esther
5 (9.8%)
Caradow
1 (2%)
Joske
6 (11.8%)
Asheveni
1 (2%)
Tup en Joep
0 (0%)
Jorijn
2 (3.9%)
*Z*
5 (9.8%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: december 21, 2006, 23:46:29

Parkieten-Freak



Beste leden,
Nu het buiten kouder wordt en de blaadjes vallen, denken we allemaal al een beetje aan de komende decembermaand.
De lange winteravonden zijn uitermate geschikt om wat gezelligs te gaan doen, al dan niet samen met de parkieten uiteraard!  :D
Tja, en over niet al te lange tijd staat Kerstmis weer voor de deur!
Speciaal voor deze gelegenheid gaan wij een beroep doen op jullie creatieve talenten.  :P
Hoe zou je het vinden om eens een mooie kerstkaart in elkaar te knutselen, en wel met je eigen parkietje(s) in de hoofdrol?  ;D
Jouw mooiste kerstkaart kun je in dit topic plaatsen! ;D
En.....dit keer mogen de foto's naar hartelust bewerkt worden met behulp van een fotobewerkingsprogramma! Alles mag, als het maar een mooi kersttafereeltje is met jouw gevleugelde vriend(en) in de hoofdrol.

Je kunt in dit topic per persoon één fraaie creatie plaatsen. Meedoen is mogelijk t/m 15 december.
Van 16 t/m 21 december wordt er gestemd.  :)
De mooiste 5 foto's krijgen een plaatsje op de Parkieten-Freak website in "The Hall of Fame - Christmas Edition"
. :P

Wij hopen dat jullie allemaal meedoen en er een verschrikkelijk leuk topic van maken!
Maak er wat moois van mensen!  ;D Photoshoppen maarrrrr!


Nog een klein verzoekje:
Om dit topic overzichtelijk te houden, gelieve uitsluitend de gemaakte KERSTKAARTEN te plaatsen!
Berichtjes ZONDER kerstkaarten worden verwijderd.  ;)



Parkieten-Freak

Nou vooruit, hier komt de kerstkaart van Croky. :)


Cutie_lover

Hier is de kerstkaart van Cutie en Moppie.. 2 uur over gedaan ( of meer :O )

[verwijderd door de beheerder]

Tanja


Josephine

Wat een leuk idee! De christmas edition!
Ik ben ongeveer 1,5 uur bezig geweest maar ik ben klaar!!! zie hieronder het resultaat:
De foto is zo een beetje klein, je ziet hem beter als je er op klikt...

[verwijderd door de beheerder]

Brenda

Hallo wij zijn Tiko, Mupke, Yelke, Snowy en Snuffie en dit is onze inzending!!



[verwijderd door de beheerder]

Annika

dankzij deze wedstrijd heb ik een leuke hobby gevonden : photoshoppen  ;D

hierbij mijn inzending



[verwijderd door de beheerder]

karin v h

#7
Alles wat er het afgelopen jaar is gebeurd staat hierin (op parkietengebied ;)).
Zeer vruchtbaar dus.....
Groetjes karin


[verwijderd door de beheerder]

kekavo

Hier is ie dan! Mijn kerstkaart met Paco en Lucky. Het heeft even geduurt om te ontdekken hoe PictureIt werkt, maar het is me dan toch gelukt!


[verwijderd door de beheerder]

smartie

#9
Ik weet dat ik me nu niet aan de regels hou door een reactie te plaatsen zonder foto (sorry). Maar ik vind de resultaten zo ontzettend leuk en zou dat zelf ook graag voor elkaar krijgen. Maar wisten jullie allemaal hoe Photoshop werkt en hadden jullie die software al in jullie bezit? Kun je dat gratis ergens downloaden en hoe leer je dat (zelf uitvogelen, vriend, boek, cursus)?

(@Annika: begrijp ik goed dat je die gave foto hebt leren maken in een aantal dagen tijd? Dat wil ik ook!)

Groetjes!!

Voor degenen die nog zoekende zijn naar een programma:
Paint Shop Pro http://www.nl.corel.com/servlet/Satellite?pagename=Corel3Nl/Products/Display (shareware)
Als aanrader : The Gimp http://www.gimp.org/screenshots/  (gratis!) Schijnt erg goed te zijn!
Met Microsoft "Paint" kan het natuurlijk ook.
Gr PF

Ingrid

Ik heb even snel iets in elkaar gezet ;).

Even off-topic:
@Smartie, ik heb PSP zelf "ontdekt", wel een stap voor stap cursus gedownload, maar er geen geduld voor gehad om het te volgen. Het is eigenlijk gewoon een avondje ervoor gaan zitten dan heb je het vrij snel door :).



[verwijderd door de beheerder]

parkietenfan

Hier dan mijn kerstfoto van mijn parkiet coco. Hij is recent overleden. De foto is niet bewerkt maar ik wil hem toch graag plaatsen.


[verwijderd door de beheerder]

Caroline

Wat een prachtige creaties, allemaal! Dit is een foto van mijn Kerst-Pietje. Omdat ik niet thuis ben in al die hi-tech photoshop programma's heb ik mijn kromsnaveltje op de foto voorzien van een kerstmuts en die gescand. De rest is echt, Pietje houdt wel van bling-bling 8)!

[verwijderd door de beheerder]

joey


loesje

#14
Erg leuk thema. Hierbij onze kerstkaart van vorig jaar. Helaas is chico pasgeleden overleden maar ik wilde hem er toch graag bijzetten.



[verwijderd door de beheerder]

Scotty - Keecko

#15
Hier mijn bijdrage voor de kersteditie :-X Ik heb het gemaakt met paint, dat ging nogal moeilijk. Ik kijk nog even voor PSP, dan kan ik toch nog altijd deze verwijderen en een nieuwe inzenden??

Nou ja, hier Scotty en Keecko met hun rendier en favoriete snackje :-X

Groetjes Ilse

Stuur maar even een pm als je een andere kerstkaart geplaatst hebt, dan zal ik de oude kerstkaart verwijderen.
Gr. PF  ;)


[verwijderd door de beheerder]


Maur@

Wie kan ik daar nou beter voor gebruiken dan onze eigen Icequeen IVORY.........


Meltjuh

Wat een leuke kerstkaarten zeg!
En nu word het tijd voor mijn inzending.

Ben er een heletijd mee bezig geweest en vind zelf vooral die weerspiegeling van Macho in de kerstbal zo leuk.
En het lijkt net alsof ze echt op me hand en schouder zitten :-X.


[verwijderd door de beheerder]

marretje

Hier is mijn inzending. Het was best moeilijk omdat ik eigenlijk ze allemaal erop wilde hebben. Maar ik heb er wel inmiddels een hobby bij.

[verwijderd door de beheerder]