Pietje voorstellen

Gestart door Caroline, november 04, 2006, 18:53:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caroline

Hallo, ik ben Pietje. In september ben ik 2 jaar geworden. In mijn parkietenpubertijd ben ik vaak een stout >:( vogeltje geweest, maar nu heb ik geleerd dat ik mijn vrouwtje niet mag bijten. Alleen bezoekers zijn nog niet veilig, dus dan blijf ik netjes in mijn kooi. Verder ben ik een schat, hoor :). Ik hou van muziek, kletsen en door de kamer vliegen. Ook zit ik graag bij mijn vrouwtje en soms val ik in slaap op haar schouder. Verder ben ik dol op stromend water, alleen ik wil geen natte veertjes krijgen. Dat ziet er heel grappig uit, zegt mijn vrouwtje, want ik maak wel badderbewegingen en zit na afloop flink te schudden en te poetsen. Tja, als ze iets in water wil zien, had ze maar een vis moeten nemen ::). Dikke kus (dat vind ik altijd zo leuk om te zeggen :-*)

Mijn vrouwje is nieuw op het forum en weet nog niet zo goed hoe ze een foto moet plaatsen, dus wie benieuwd is hoe ik eruit zie, kan kijken op http://album.parkietenweb.nl. Dag!

Joske

Welkom Pietje en baasje Caroline! :) Ik heb net even in het album gekeken en ik moet zeggen: je bent een prachtig vogeltje!

Caroline

Dag Joske, Gigi & Swiffer. Dank voor jullie leuke welkom ::). Volgens mij staan er op deze site alleenmaar mooie parkietjes. Wat kom ik een boel schatten tegen. Tot ziens op het forum! Groetjes van Caroline en Pietje