2 mannetjes gratis af te halen

Gestart door Irisje, november 02, 2006, 14:24:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Irisje

Hoi

Alles wat ik heb geprobeerd heeft niet geholpen. Nu moet ik om allergie redenen toch mijn parkietjes gaan weg doen.

Je mag ze gratis ophalen. Het enige wat ik vraag is om ze een goed huis te bieden. Het zijn vogeltjes die gewend zijn om binnen te zitten en als ze daar zin in hebben mogen ze bij mij vrij door de kamer vliegen.
Ik zou het helemaal geweldig vinden als dit ook in hun nieuwe huis gebeurd.
Pietje is zo goed als tam en Puckie vind het allemaal nog een beetje eng, maar ik denk dat het met hem ook wel gaat lukken.

Ik woon in Groningen.

Wie o wie wil mijn vogels een goed nieuw huis gaan geven.

Iris

Ingrid

Hoi Iris,

Ik weet niet of je de reactie hebt gelezen van Sjuh in jouw andere topic "Goed tehuis gezocht" ? Maar ik plaats die reactie ook nog even hier :

Citaat van: Sjuh op oktober 22, 2006, 17:15:06

Tja ik woon in Eindhoven, en ik ben wel bereid om d'r eentje op te halen als vriendje van Simba, als die andere dan ook ergens een leuk vriendje krijgt (3 wordt voor mij echt teveel). De afstand maakt mij niet uit... 'k kan gewoon met de trein :).
'k vind die met wit en blauw 't leukst :-*

Groetjes Sanne

p.s. 'k hoop dan maar dat ze niet 't hele huis de gehele dag (vooral sochtens) bij elkaar krijsen ;)

p.p.s. 't is nog wel even onder voorbehoud (morgen even aan de verhuurinstantie vragen of ik ook wel 2 parkietjes mag houden, heb nu toestemming voor 1)


Ow ik zie net (had niet goed gelezen) dat je ze voorlopig wilt houden) maar dat vind ik geen probleem, als je ze toch nog weg wil doen laat 't dan maar even via een pb weten. (als ik dan verhuisd ben kan ik ze misschien wel allebij hebben :) )


Groetjes, Ingrid

Mars

Hoi Iris,

Hoe oud zijn je parkietjes? Weet je zeker dat het twee mannetjes zijn?
Ik persoonlijk denk dat het het meest ideaal is om ze samen te houden, tenminste ik neem aan dat ze het erg goed met elkaar kunnen vinden? Mocht je ze al wel willen splitsen, dan zou ik wel een van beide willen hebben. Mits het een mannetje is en hij niet heel oud is: Jim is vier en een halve maand en vermoedelijk een vrouwtje.

Dus, mocht je niemand anders kunnen vinden dan is het misschien een idee om de twee uit elkaar te halen, maar zoek eerst maar goed door.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Irisje

Ze zijn echt vriendjes en ik wil ze wel bij elkaar laten

Sanne

Hoi Irisje,

Helaas kan ik op dit moment maar 1 parkietje d'r bij nemen. Dus als je ze bij elkaar wil laten (wat ik uiteraard wel begrijp) zal je nog even verder moeten zoeken.

Groetjes Sanne

smartie

En bovendien heb je er toch al een parkietje bij?? Dus ik neem aan dat je nu helemaal niet meer opzoek bent naar een parkietje erbij?

Ik hoop dat deze 2 schatjes een goed thuis zullen vinden!

emceeelwee

Echt super jammer dat je nu echt een nieuw huis voor je beestjes moet zoeken... Hoe oud zijn ze? Op je space heb ik gezien dat het ècht twee mannetjes zijn.
Echt jammer dat je "helemaal" in Groningen woont. Ik zou graag twee mannen erbij hebben (al weet ik niet of mijn vriend dat ook wil, is nog niet ter spraken gekomen), maar vanuit Nijmegen in Groningen niet echt om de hoek... En twee uur in de auto zitten, ik weet niet of Pietje en Puckie dat aan kunnen  ???

In ieder geval: succes met je zoektocht! Hopelijk woont er opvang dichter in de buurt...

Ingrid

Even ter herinnering wijs ik iedereen die hier een reactie wil plaatsen op het volgende:
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=10223.0

Sanne

Citaat van: smartie op november 05, 2006, 00:03:19
En bovendien heb je er toch al een parkietje bij?? Dus ik neem aan dat je nu helemaal niet meer opzoek bent naar een parkietje erbij?

Ik hoop dat deze 2 schatjes een goed thuis zullen vinden!

Hoi Smartie,

Toen ik dit berichtje postte was ik nog op zoek. Nu heb ik d'r inderdaad eentje bij en ben ik niet meer op zoek.

Groetjes Sanne, Simba en Robin

Ingrid

Omdat Pietje en Puckie een nieuw huisje hebben gevonden, kan hier een slotje op ;).