Grasparkietje Is Weggevlogen

Gestart door compu_girl, juni 26, 2005, 10:27:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

compu_girl

hallo,

mijn grasparkietje is gister weggevlogen. Het is een wit vogeltje met een paar ander gekleurde vlekjes. Zijn naam is uiltje. Hij is weggevlogen in de omgeving almelo. Ik hoop dat iemand hem heeft gevonden of me tips kan geven hoe ik hem weer kan vinden. Mijn andere parkietje mist hem erg.....

groetjes annika

Ingrid

Hoi Annika,

Wat erg dat Uiltje is weggevlogen  :( , ik hoop dat je hem weer terug vindt.

Enkele tips:

- neem kontakt op met amivedi, kijk voor contactgegevens op www.amivedi.nl
- meldt de vermissing bij de dierenambulance, dierenbescherming in de buurt
- maak flyers met een foto van Uiltje, gegevens over dag, tijd en plaats van vermissing en hang deze op in supermarkten, dierenwinkels, dierenartsen in de buurt etc., verspreid er zoveel mogelijk
- vraag zoveel mogelijk mensen die je kent om in de omgeving uit te kijken naar Uiltje

Succes, Ingrid

Safrena

Hey Annika

Wat verschrikkelijk erg dat je parkietje weg gevlogen is. :(

ik hoop dat je je parkietje terug vind

veel sterkte

vele groetjes

Parkieten-Freak

Suuces, ik hoop dat Uiltje gevonden alsnog wordt! Zet met dit mooie weer je andere parkiet even buiten (uit de zon en uit de wind), wellicht komt Uiltje af op het geluid van zijn maatje!


compu_girl

pffff ik heb alles geprobeerd. Heb alle dierenartsen gebeld de dierenambulance ga straks even naar de dierenwinkels in de buurt. Heb zelf buiten gezocht aan mensen gevraagd. De andere vogel buitengezet die heeft ook zijn best gedaan met kletsen. Ik hoop dat uiltje ooit nog weer terug komt of dat hij een goed tehuis heeft gevonden waar hij goed verzorgt word. In ieder geval bedankt voor jullie hulp