2 parkieten bij elkaar of niet

Gestart door okkie, oktober 29, 2006, 17:11:10

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

okkie

hallo

Ik ben nieuw en ben een mannelijke groene grasparkiet van 2 jaar, ik babbel voluit en ben ook tam.
Nou had ik een vraagje; bij een vriendin van mijn bazin is een parkietje overleden (zielig hoor) maar nou blijft er 1 achter (een mannetje) en nou hadden mijn en zijn bazin het idee om ons bij elkaar te zetten maar ik babbel voluit en die andere niet maar die is wel handtam, nou was mijn vraag: blijf ik babbelen als ik er een vriendje bijkrijg?

groetjes Okkie en Sylvia (bazin)

Josephine

nou nou, dit is een ingewikkeld verhaaltje... Laat dit antwoord maar aan je bazin zien: ::)

Ik denk dat je ze wel bij elkaar kan zetten, laat ze alleen eerst in 2 kooien naast elkaar aan elkaar wennen. Als ze elkaar gaan opzoeken kan je ze proberen om bij elkaar te zetten. Misschien het parkietje dat wel lekker klets dat hij het aan het andere parkietje gaat leren...

Parkieten-Freak

Hallo Okkie,
Jij blijft gewoon babbelen als je één vriendje krijgt. (Pas als er meerdere grasparkieten bij je komen wonen, zal het praten afnemen).
Wie weet, neemt je nieuwe parkietenvriend wel een beetje van je woordenschat over!
Succes Okkie en zet hem op! Doe je de groeten aan je baasje Sylvia?  ;)