onder voorbehoud : te koop 2 jongen, mogen weg over +/- een kleine 6 weken

Gestart door Annika, oktober 27, 2006, 11:27:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annika

Hoi allemaal,

Zoals jullie weten hebben Vledder en Kleintje weer een nestje, met inmiddels 2 uitgekomen jongen.

Ik wil ze bij deze alvast hier te koop neerzetten, al mogen ze natuurlijk pas over +/- 6 weken weg, zijn ze nu nog kaal en geen idee van wat voor geslacht.  Het is onder voorbehoud, aangezien je nooit kunt weten of ze daadwerkelijk overleven, maar ik ga er natuurlijk wel vanuit!

Maakt het je niet uit wat voor kleur je aankomende parkietje zal zijn en het geslacht ook niet, is Doetinchem qua reistijd goed te doen ... ? Laat het me dan maar weten.

Het nest is bij te houden op mijn website met foto's natuurlijk!

Groetjes Annika

Annika

voor degenen die geinteresseerd zijn : het gaat erg goed met de kleine parkietjes, ze groeien als kool en krijgen inmiddels al aardig wat donsjes op hun lijfjes  :-*

Parkieten-Freak

Fijn dat het goed gaat met de jonkies Annika!  ;D Ik ga meteen even een kijkje nemen op je website.  ;)


sara

 ;D wat leuk zijn ze en schatig

ik ben beneuwt wat voor kleur uit kom bij de klein jes   :-*

Annika

zouden jullie de reacties over lief, kleur etc in het topic : 'toch weer blok opgehangen' willen plaatsen (onder broeden)?
Dit om het hier voor mij overzichtelijk te houden als er iemand reageert die interesse heeft (alhoewel een pb dan natuurlijk nog handiger is)
Alvast bedankt  ;D

Groetjes Annika

Je hebt helemaal gelijk Annika ;). Wil iedereen ook even dit lezen:
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=10223.0 Gr. Ingrid

Annika

mogen hier wel foto's zodat ik misschien mensen verliefd kan laten worden ?  ::)

jong 2 weken oud precies (ik lijk lichte veertjes te zien uit de staartpennen, dus zou deze weer net zo licht als paps worden?)


[verwijderd door de beheerder]

Annika



MoonMoo

He!
Ik heb interesse.
Ik PB je nog even niet, want 100% zeker is het niet.

Trouwens: Bij mijn topic op het prikbord staat wat meer over mijn situatie :)

Enne, als ik zou kunnen kiezen zou ik graag een blauw-witte parkiet hebben, maar alleen als die er is natuurlijk :)

Annika

blauw/wit qua buikkleur zal er niet inzitten, net zo min als geelmasker, maar lichtblauw/turqoise met een heel lichtgrijs verenpak misschien wel (ik denk echt dat het oudste jong de rugkleur van Kleintje krijgt als ik de eerste veertjes uit de pennen bekijk)

Ik hoor het wel als je meer zekerheid hebt. Tot nu toe zijn ze allebei nog beschikbaar!

Annika

Citaat van: Hetty op november 07, 2006, 17:12:15
Wat schattig!! Hoeveel vraag je ervoor?

Ik heb tot dusver steeds 10 euro gevraagd voor de jongen.

Niet zozeer om er geld aan te verdienen, maar wel omdat ik er druk mee bezig ben om ze al zoveel mogelijk handtam te maken, ze natuurlijk al behoorlijk wat voer versnaperen en ik ze niet zomaar weg wil geven (om te voorkomen dat iemand te makkelijk zegt : "ik wil wel" en ze misschien vervolgens weer wegdoen omdat toch blijkt dat ze te weinig tijd hebben etc.)

Sonline

Ik vind dat toch echt een heeeel redelijke prijs hoor! Helaas durf ik het niet aan bij Mickey, maar ik weet wel dat ik niet meer zolang zonder parkietjes wil. Zal zeker hier rond kijken tzt .... Maar laten we hopen dat ik nog lang voor Mickey kan zorgen! Het beestje heeft het verdiend!

Annika

Citaat van: Annika op november 07, 2006, 11:49:34
mogen hier wel foto's zodat ik misschien mensen verliefd kan laten worden ?  ::)

jong 2 weken oud precies (ik lijk lichte veertjes te zien uit de staartpennen, dus zou deze weer net zo licht als paps worden?)


inderdaad krijgt het oudste jong nu duidelijk lichte veertjes, dus net als paps.
Van het tweede jong lijkt het ook zo, maar dat is nog iets te onduidelijk.
Van de buikkleur ga ik dan uit van lichtblauw (als Kleintje), turqoise (als Pino en Timo) of grijs (als Pucky). Voor duidelijke foto's zie nogmaals mijn website.

Net had ik ze lekker een klein half uurtje samen op schoot, eerst heel druk (nr 1 ging flink met de vleugels fladderen, leek haast wel roeien want ze gingen niet gelijktijdig), daarna saampjes in mijn handen slapen  :-*(hadden we maar een voliere, dan hield ik ze zelf  ;) :))

Groetjes Annika 

Caradow

Citaat van: Annika op november 09, 2006, 19:48:53
(hadden we maar een voliere, dan hield ik ze zelf  ;) :))



offtopic: Kijk eens rond op markplaats voor een leuke kamervoliere ;)

Annika

fotootjes van het lieve grut : ze zijn allebei nog te koop!

jong 2

[verwijderd door de beheerder]

Annika

jong 1 Zelfde kleur als papa Kleintje

[verwijderd door de beheerder]

Caradow

agossie wat een poeperds....

Maar helaas, manlief is er nog niet aan toe om NOG 2 poepies erbij te nemen :P

Annika

een duidelijke van hoe ze nu zijn : zittend naast elkaar op de stok, wel op twee pootjes, maar al regelmatig met het koppie in de veren  :-*
De kleur is zo ook redelijk goed te zien.

Groetjes Annika

[verwijderd door de beheerder]

Oma

Ach wat lief, maar wij hebben er 4 en vinden dat genoeg.




Foto's mogen alleen geplaatst worden ter verduidelijking van een vraag. Wil je je parkietjes showen dan kan dat uiteraard in de daarvoor bestemde fotoalbums. Gr. Ingrid

Ranni

Ik vind ze echt zo lief!
Helaas woon ik echt iets te ver van Doetinchem vandaan. Dan moeten die schatjes veel te lang reizen.
Maar anders had ik er zo 1tje willen kopen van je Annika! Wil nog een vriendje/vriendinnetje voor Puk.
groetjes van Puk en Ranni