Prestige Premium

Gestart door Joske, oktober 26, 2006, 14:51:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joske

Onze parkietjes krijgen XtraVital te eten en dat bevalt prima. Nu is alleen het zaad op en bij ons in het dorp is geen XtraVital te krijgen. Aangezien ze morgen toch iets moeten eten, heb ik bij de dierenwinkel Prestige Premium gekocht.

Iemand ervaring met dit voer?
Is dit voer net zo goed als XtraVital?
Is er nog aanvulling nodig, zoals eivoer?
En klopt het dat het wat sterker/scherper ruikt dan XtraVital?

Alvast bedankt! :)
Groetjes Joske


Meltjuh

Hey Joske,

Prestige Premium is prima voer. Het bevat net zoals Xtravital vitamine, aminozuren en mineralen.
Wat alleen in dit voer ontbreekt is inderdaad het eivoer. Het handige van Xtravital is dat de hoeveelheid eivoer precies aangepast is zorg dus dat je niet teveel voert.
Over de geur kan ik je niks vertellen ;)

Safrena

Hey Joske

Ik heb ervaring met prestige premium ;)
Ook hier is niet altijd xtra-vital te verkrijgen

Dus mijn meisjes krijgen allebei de voedingen ;)
Het enige verschil is inderdaad dat daar geen eivoer bij zit, dat moet je apart geven,maar zoals Meltjuh al zei niet teveel ;)

De geur van prestige is inderdaad scherper dan dat van xtra-vital
Prestige premium word hier trouwens door mijn vogelarts aanbevolen (als er geen xtra-vital is) mede omdat er ook jodium in zit

Vele groetjes

Carla

Mijn parkietjes in de voliere krijgen dit voer en ik bezn er heel tevreden over.
Het ruikt inderdaad wat scherper. Het voer bevat ook een grote verscheidenheid aan zaden alleen het eivoer moet je apart aanbieden.

Joske

Bedankt allemaal!

Vandaag zit het voor het eerst in de bakjes van onze boefjes, dus ik ben benieuwd!