dagje vogelpark avifauna! erg leuk!!!

Gestart door pascalparkiet, oktober 25, 2006, 11:20:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

pascalparkiet

hey,

ik ben een dagje in vogelpark avifauna geweest, dat is echt de moeite waard, ik wilde het hier even kwijt,
het allerleukste vond ik dat de papegaaien tam waren en meteen op je af kwamen, je kon ze aaien, vooral de kaketoe en een alexsander parkiet... ook was er een zogenaamde lori landing, een grote kas met wel 200 lorries, 2 soorten, de groennek lori en de lori van de blauwe bergen, zoals jullie misschien weten, zijn dat hele maal geen schuwe vogels en eten die nectat, voor 50 cent kon je een bakje nectar kopen, en er zaten soms wel 10 vogels op me!!! echt geweldig, de entree voor het park is 10 euro, maar het is een enorm parck met vele soorten vogels!!!!
paar fotootjes:















erg leuk dit, deze krokodil zat bij een verzorgen en je mocht er tijdelijk heel dichtbij komen.
het was de zogenaamde krokodillus plasticus erg mooi.








ook zaten er pelikanen en kangeroes, maar die leken me minder interresant voor de parkietenliefhebbers, en ook nog, ik heb een lori van de blauwe bergen meegekregen, een kuiken van dit jaar met een scheef gegroeide poot. Hij is niet voor mij maar voor een vriend, die meerdere gehandicapte vogels heeft.
in de winter kost het maar 5 euro per persoon, dat is na deze maand!!!
alleen zijn dan niet alle vogels te bewonderen maar wel de 2 grote kassen vol met moois! en de lori landing natuurlijk!!!

Ingrid

#1
Hoi Pascal,

Het is heel leuk dat je een dagje naar het vogelpark bent geweest, echter het forum is niet bedoeld voor dit soort (foto)verslagen ;).
Daarom *KLIK*.

Groetjes, Ingrid

Foto's mogen overigens alleen geplaatst worden om een vraag te verduidelijken.
Zie de forumregels:
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=326.0
Als je graag foto's wilt laten zien van je parkietje en/of andere vogels, dan kun je daar een foto-album voor aanmaken:
http://album.parkietenweb.nl/index.php