Chanel is niet meer

Gestart door wake-up, oktober 23, 2006, 18:28:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

wake-up

goede avond wil even mededelen dat mijn parkiet Chanel dood is .ben er echt kapot van .Was gisteren nog goed at goed en vanmorgen was hij gewoon dood .Nu ja hoe dat zo snel kan is voor mij ook niet te begrijpen .ben er wel mee naar de winkel gegaan waar ik hem had gekocht .en de man zei hij heeft zich gewoon dood gepoept .Maar dat snap ik niet hij poepte gisteren nog goed .Kan over 14 dagen en nieuwe ophalen ,want Coco zit nu zo alleen en dat vind ik zielig .
oke gr Margaretha

Josephine

Gecondoleert met het verlies van Chanel! Veel sterkte!

Groetjes Josephine

paooltje

Hoi,

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve maatje.

Groetjes, Paola

Cutie_lover

Gecondoleerd. Dierenwinkels hebben geen verstand van doodsoorzaken, denk ik. Doodgepoept, lijkt me sterk. Was je naar een dierenarts geweest? Misschien een idee om een autopsie te laten uitvoeren. Wie weet was het een besmettelijke ziekte en heeft Coco het ook.

mozart

Ach gossie, wat naar.
Hoe oud was Chanel?
Sterkte ermee, groet Mozart

*Z*


Maur@

Tsja ze zetten je altijd voor verrassingen die lieverds van onze grasjes. Enne wat een stomme opmerking, doodgepoept. Die snap ik dus echt niet. Hoe lang had je de vogel al?

Overigens sterkte met het verlies, het is en blijft zo ontzettend rot, zelfs als je weet waar je vogel aan is overleden.

Joske


Scotty - Keecko

Wat erg dat ze zo plotseling is heengegaan :'(
Gecondoleerd met

        Chanel

Heel veel sterkte met het verlies van je parkietje. :(
Ik leef met je mee...

Ilse

wake-up

Bedankt voor jullie lieve reactie,s.En Sorry ik had weer de namen doorelkaar heen gehaald .Het was Coco .Het groene parkietje .En had hem nog maar drie weken .De man van de winkel heeft me gezegt over twee weken kan ik een nieuwe ophalen .Maar ja dat neemt het verdriet niet weg hoor .Nu is Cahnel het blauwe parkietje wel alleen .Maar ja wil ook eerst zeker zijn of hij het niet over heeft gebracht .Als het al een ziekte is geweest .
Vriendelijke groetjes Margaretha

marretje

Veel sterkte met het verlies van Coco, en een rare opmerking doodgepoept.  :'(

budgie

Citaat van: wake-up op oktober 23, 2006, 18:28:53
en de man zei hij heeft zich gewoon dood gepoept

Wat een lompe opmerking die opnieuw de genialiteit van veel dierenwinkel exploitanten onder de aandacht brengt. Is het misschien normaal dat parkietjes zich bij deze deskundige 'gewoon doodpoepen'? Ik condoleer je vanuit het diepst van mijn hart met het verlies van je parkietje. :(

Karin

Je gaat "een nieuwe" ophalen. Het lijkt me verstandig om, voordat je "een nieuwe ophaalt", eerst probeert te achterhalen waaraan je vorige parkietje is gestorven en te kijken of je kunt voorkomen dat het nog eens gebeurt. Ben je met je vorige parkietje naar de dierenarts geweest? Welke ziekteverschijnselen had je parkietje en hoe lang?