3e parkiet er bij?????

Gestart door kaatje82, oktober 20, 2006, 10:12:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

kaatje82

Hoi een vraagje.
Ik heb zelf 2 parkietjes,man en pop.
De man heb ik samen met m'n broer gehaald,waaruit hij ook 1 uit nestje heeft gehaald.
Maar nu heeft mijn broer er bronchitis van gekregen waarschijnlijk,maar dat weten we
dinsdag pas.Mocht het aan hun parkietje liggen,wil ik hem dolgraag opvangen.
Want heb tenslotte al 2.
Nu is mijn vraag kan dat,heb dan 2 mannen en 1 pop,en de 2 mannen zijn broers.
Dus zouden jullie kunnen helpen wat ik het beste kan doen????
Bi voorbaat al heel veel dank.

Safrena

Hey Kaatje

Wat erg dat je broer ziek is.
hopelijk is hij snel weer hersteld.

Je mag zijn parkietje gerust opvangen hoor, dat is helemaal geen probleem ;)
Meer mannetjes is nooit een probleem ;)

Als je het parkietje voor altijd houd, zou ik persoonlijk er later nog eentje bij doen
Dit omdat ik vind dat er bij een oneven getal altijd wel een lieverdje alleen zou zitten

vele groetjes

simpy

parkieten vergeten toch van elkaar dat ze broertjes en/of zusjes hebben. ze vergeten ook welke parkieten hun ouders zijn en andersom. ik denk dat de 2 mannetjes elkaar aanzien voor een vreemde parkiet. maar k zou wel oppassen als er eentje broed-nijgingen zou krijgen. maar voor de rest kan het geen kwaad!  :D veel succes!!!

groetjes simone

Caradow

Citaat van: simpy op oktober 20, 2006, 17:44:03
parkieten vergeten toch van elkaar dat ze broertjes en/of zusjes hebben. ze vergeten ook welke parkieten hun ouders zijn en andersom. ik denk dat de 2 mannetjes elkaar aanzien voor een vreemde parkiet. maar k zou wel oppassen als er eentje broed-nijgingen zou krijgen. maar voor de rest kan het geen kwaad!  :D veel succes!!!

groetjes simone

de mannen zijn broertjes... dus het lijkt me niet dat je bang hoeft te zijn voor broedneigingen.... Tenzij mannen ook ineens eieren gaan leggen....

kaatje82

Ok bedankt voor de reactie's.
Daar ben ik heel erg blij om hoor.
Dan kan hij mooi bij timo en spooky in.
Hoe meer zielen,hoe meer vreugd  ;D
Groetjes Kaatje82

Qwerty

#5
Parkieten leven altijd in het wild in groepen.Het kan denk ik, geen kwaad.

Qwerty de Heer