Waardevolle partij poppenaccessoires doneren aan goed doel m.b.t. vogels.

Gestart door budgie, oktober 19, 2006, 19:15:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

budgie

Ik weet niet of dit item op dit forum geplaatst mag worden, maar ik waag een poging. Ik merk het wel als het wordt verwijderd.
September j.l. heb ik namens mijn vader een partij nieuwe, handgemaakte poppenaccessoires van topkwaliteit met een handelswaarde van enkele duizenden euro's willen doneren aan een papegaaienopvangcentrum. De bedoeling hiervan was dat men deze partij mocht verkopen en dat de opbrengst hiervan geheel ten goede zou komen aan de vogels. De persoon die ik hierover telefonisch heb gesproken, reageerde bijzonder enthousiast. Hij zei me de partij heel graag te willen komen ophalen. Omdat ik begin oktober nog niets van deze man had vernomen, heb ik hem een e-mail gestuurd. Twee dagen daarna berichtte men mij dat men wegens omstandigheden nog geen contact met mij had opgenomen, maar dat de partij 'in de loop van de volgende week' bij mij zou worden opgehaald.
Tot op heden heb ik echter nog niets van deze mensen gehoord. Ik heb ook geen e-mail ontvangen waarin men schrijft dat men afziet van het aanbod. Omdat ik het eerlijk gezegd, niet zo prettig vind om de artikelen voor de derde keer aan te bieden, ben ik namens mijn vader op zoek naar een andere instantie die zich het lot van verwaarloosde en anderszins beklagenswaardige vogels aantrekt en die de poppenaccessoires graag wil hebben om ze te verkopen ten behoeve van de vogels. Kent iemand een betrouwbaar goed doel? Ik zal proberen een paar foto's van enkele artikelen te plaatsen om een indruk te geven waarover het gaat. De accessoires zijn gemaakt op schaal 1:6.

[verwijderd door de beheerder]

budgie


Caradow


budgie


budgie

Citaat van: Caradow op oktober 19, 2006, 19:17:25
Je kan ze zelf verkopen en de opbrengst doneren?

Er zijn hier privé omstandigheden waarbij dit niet meer mogelijk is.

Parkieten-Freak

Dit bericht zou aanzienlijk beter staan op marktplaats en hoort niet thuis bij een grasparkietenforum.
Ik zal het laten staan, maar gelieve een en ander via pb af te handelen.
Ik doe er een slotje op.