Als je een voliere hebt, hoe dan met vakantie?

Gestart door Josephine, oktober 19, 2006, 13:14:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Josephine

Hallo allemaal,
Ik wil heel graag een voliere, als ik deze oooooooit mag, hoe doe je dat dan met vakantie? Ik heb het dan over een volieren ongeveer 2 meter hoog en dan 80 lang en 80 diep ofzo... Wie heeft er hier ook zo'n soort voliere en hoe doe je het met de vakantie? Gaan de parkieten dan tijdelijk in een kooi, of wordt de voliere gewoon naar de vakantie opvang gebracht?

Sonja

Hoi Josephine,

Als je een (buiten)voliere hebt met parkietjes, kun je aan buren, familie of vrienden vragen of ze in de periode dat je er niet bent, bij jou thuis de vogeltjes willen komen verzorgen.

Groetjes, Sonja.

Josephine

#2
Citaat van: Sonja op oktober 19, 2006, 13:26:41
Hoi Josephine,

Als je een (buiten)voliere hebt met parkietjes, kun je aan buren, familie of vrienden vragen of ze in de periode dat je er niet bent, bij jou thuis de vogeltjes willen komen verzorgen.

Groetjes, Sonja.
sorry het gaat om een binnenvoliere...

Dan kun je ook het bovenstaande advies opvolgen. ;)
Groetjes, Sonja.

Mars

Ook met parkietjes uit een binnenvoliere zou ik niet mee gaan 'slepen'. Er is vast wel een van je buren of familie die ze dagelijks wil verzorgen. Ze in een kleinere kooi stoppen zou ik helemaal niet doen, ze zijn tenslotte gewend aan hun ruime kooi.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Josephine

oke, en als ze gewoon stil in een kamer staan dan hebben ze mekaar toch? En dan kan je gewoon de radio aanlaten... Bedankt voor de antwoorden!

Josephine

#5
Wat mij betreft mag er een slotje op ik weet genoeg!

Op verzoek een slotje. *klik*
Groetjes, Sonja.