Wat heeft mijn puck gehad?

Gestart door zonnetje, oktober 17, 2006, 13:45:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

zonnetje

Mijn puck van ongeveer 6 jaar oud werd eergisteren 's avonds niet lekker. Zij moest steeds overgeven. Ze at en dronk wel nog steeds maar het kwam er steeds weer uit. Vandaar dat ik hem 's avonds in zijn kooi naast mijn bed heb gezet en de verwarming op 22 graden heb gezet. Rond 00.00 uur 's nachts kreeg Puck last van ongecontroleerde bewegingen van zijn vleugeltjes en evenwichtsproblemen.
Af en toe kreeg zij haar vleugeltje niet meer op de plaats!

Om 02.00 uur ben ik toch maar gaan slapen met de gedachte om 's morgens naar de dierenarts te gaan. 's morgens lag Puck dood op de grond. 's Middags zat ze wel steeds te bijten aan zo'n ding wat goed is voor snavels. Puck heeft verder nog nooit iets gehad en overdag ging het de hele dag goed.

Zou hij vergiftigd zijn door dat snavelding of een ziekte? Wie weet wat Puck heeft gehad en wie weet hoe oud parkieten kunnen worden?

Annika

helaas is het, eerder in andere topics ook al gezegd, onmogelijk om te zeggen wat je parkietje heeft gehad. Het zal nml altijd giswerk zijn, de enige optie is bij de dierenarts een autopsie laten doen, dan weet je het zeker (mits je Puck niet al begraven hebt)
Heel veel sterkte in ieder geval met dit grote verlies. Je parkietje heeft 6 mooie jaren gehad, maar er hadden er misschien nog 4-6 bij gekund als hij niet ziek was geworden, parkietjes kunnen nml relatief oud worden.

Groetjes Annika

roha

Heel veel sterkte met het moeten missen van je Puck.

Roha

budgie

Ik heb even geen woorden ...........  :( :( :'( :'( :'(