Veel parkietjes ja of nee?

Gestart door KiimmBiimm_, oktober 13, 2006, 22:59:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Scotty - Keecko

Ik begrijp ook wel dat je de diertjes goed zal verzorgen, maar ik begrijp niet waarom je de vraag: 'Veel parkietjes ja of nee?' nog stelt.

Je beantwoord hem voor jezelf al, als we nee zeggen, maakt het niets uit, want je hebt de diertjes al en zegt dat je wel de nodige aandacht en geld hebt! :-\

Dit is geen aanval, alleen even een mededeling voor het starten van de topic, dat dus eigenlijk onnodig was.

Verder veel plezier met je diertjes! Het lijkt me heel gezellig, zo allen bij elkaar.

Groetjes Ilse

Cutie_lover

Ik moet ook alles zelf betalen. Ik heb Cutie sinds groep acht, toen heb ik een kooi gekocht van 50 euro, of misschien wel meer ;) Vogelvoer, nu met Moppie erbij= 2 á 3 weken met 1 pak Xtravital is bij mij 4.50 Dus al 9 euro voor een maand voer. En ik heb maar 10 euro zakgeld per maand ;) Ofwel, voor vogels moet je écht iets overhebben. Een baantje, ik denk niet dat al je geld die je daar verdient je wilt uitgeven aan je vogels.. Trouwens? Wizzy en Woppy van Trippy?

Annika

6 of 10 dat scheelt nogal, dus dat valt weer erg mee. Veel plezier met je beessies!