leuk parkieten speeltje: aquapet

Gestart door Josephine, oktober 13, 2006, 10:09:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Josephine

hoi allemaal,
Rakker was laatst erg erietant haha. Dus ik zat te bedenken ik moet iets voor hem hebben waar hij mee kan spelen, toen bedacht ik ineens dat ik een aquapet had:

Als je die aan zet maakt hij allemaal rare geluiden, en fluitjes. Het klinkt heel dom maar Rakker is er helemaal weg van :-* .

Leuk om te zien hij kwettert als een gek met dat ding mee! Als iemand misschien ook zo'n ding heeft is het zeker de moeite waard om het te proberen!

Groetjes Josephine

Brenda

zijn die dingen duur en weet je misschien waar ze te koop zijn???

groetjes brenda

Sara

Nu ik me bedenk,zo'n ding heb ik ook nog ergens in huis staan :P
Deze ga ik eens bovenhalen!
Ben benieuwd hoe mijn parkietjes erop reageren :D
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

*Z*

HEy BRenda,

Zo'n speeltje verkochten ze eerst bij de blokker!
Misschien hebben ze het nog steeds.

Groetjes

budgie


Josephine

Ik weet niet of hij nog te koop is. Ik heb hem volgends mij bij intertoys gekocht. Misschien kan je hem via internet bestellen, of misschien wordt hij aangeboden op martkplaats.

Josephine


Josephine

Citaat van: baasje van Arno op oktober 13, 2006, 16:56:08
Nu ik me bedenk,zo'n ding heb ik ook nog ergens in huis staan :P
Deze ga ik eens bovenhalen!
Ben benieuwd hoe mijn parkietjes erop reageren :D

én vind je parkietje het wat?

Sara

#8
In het begin deinsde hij er voor terug,maar hij schijnt het nu geweldig te vinden! ;D
Hij volgt het diertje helemaal mee,echt een grappig gezicht!  :P
Mijn jongste parkiet is er niet meer bij weg te houden :-*
Bij de parkieten in de volière heb ik het nog niet uitgeprobeerd,ik denk dat ik het als speelgoed hou voor de kleine ::)
Bedankt voor de leuke tip van de aquapet hoor.De kleine is er niet meer bij weg te houden :-*

Vele groetjes,
Sara

Dit gaat lijken op chatten, en daarvoor hebben
we de chatroom. ;)
Groetjes, Sonja.
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

parkietlover

#9
Hoi ik heb ook twee van zo'n dingen mijn Tweety vindt het heel erg leuk en gaat ook de hele tijd fluiten als ik hem aan zet.
is echt een erg goed idee hoor!

            Groetjes Denise en Tweety


yossie

Heeft iemand enig idee waar je de aquapet in België kan kopen? Ik ben al in de blokker geweest, maar daar hadden ze het niet.

parkietenmaf

 ;D  Dat is toevallig. Mijn parkiet Kiwi speelt aan maanden met zo'n aquapet. En nu lees ik dat meer parkieten dit leuk vinden. Kiwi is er dol op. Hij vind het zelfs zo leuk dat hij nijdig wordt als er een hand in de buurt komt van zijn aquapet. Het was eerst van de kinderen, maar nu dus allang niet meer. Ik had het heel lang geleden bij de blokker gekocht. Toen hadden ze die afgeprijsd omdat ze daar uit het assortiment gingen.

liesanne

Wat luek, mijn parka speelt ook met de aquapet.
Ze maakt een maf geluidje. Het lijkt net een eendje.

Liesanne. ;D

petra

Bedankt voor de tip, ik heb net onze aquapet van zolder gehaald en jawel.....onze Koen vind hem ook erg interessant!! ;D
Groetjes Petra

shiwa

Ik denk dat je deze bij dreamland kon kopen