Forum opent langzaam en....

Gestart door Idske, oktober 10, 2006, 21:45:43

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Idske

Hoihoi,

Vraagje over het forumgedeelte!

Bij mij opent het forum ontzettend langzaam, dan staat er onderaan dat hij bezig is met openen. Dit duurt dan even en als het gelukt is dan staat er het volgende:

Gereed maar met fouten op de pagina.

Ik snap hier niks van omdat het bij de andere pagina's op internet wat ik open wel snel gaat.

Ligt dit nu aan mijn verbinding dat hij langzaam opent en ligt het aan mijn verbinding dat hij zegt: gereed maar met fouten op de pagina?

Vooral het laatste snap ik echt niet. ???

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

marretje

Bij mij doet die precies hetzelfde ook met fouten op de pagina. Dus ligt niet aan jou.

Parkieten-Freak

Het ligt aan de server.
Wat er precies aan de hand is weet ik niet, maar meestal duren dit soort storingen niet zo heel lang. ;)


budgie

Citaat van: Idske op oktober 10, 2006, 21:45:43
Gereed maar met fouten op de pagina.

Dit heb ik ook al zó vaak te zien gekregen. Vanavond nog. Het openen van een pagina ging soms zo langzaam, dat ik intussen een trui heb zitten breien.

Idske

Bedankt voor de reacties!

Maar wat is er dan precies fout op de pagina? Of is dat voor ons als forummers niet te zien? Ik kan namelijk geen fout ontdekken!

Citaat van: Parkieten-Freak op oktober 10, 2006, 22:07:39
Het ligt aan de server.
Wat er precies aan de hand is weet ik niet, maar meestal duren dit soort storingen niet zo heel lang. ;)

Datgene wat hij aangeeft "gereed maar met fouten op de pagina" heb ik al een aantal weken tot misschien wel een paar maanden. ???
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Meltjuh

Ik heb eerlijk gezegd nooit ergens last van...??

Nina

Ik ook niet, hoor. Wel ken ik het wat jullie beschrijven, dat wel! Even afwachten zou ik doen. Het ligt in ieder geval niet aan de site zélf. ;)

emceeelwee

Ik ken het probleem. Gelukkig heb ik redelijk nieuwe software, waardoor het alleen een melding onderin beeld (of eigenlijk net buiten beeld), daar waar meestal "Gereed" staat. Bij mijn ouders krijg je zo'n pop-up-ding, of hoe heet dat? Op OK drukken en je kunt verder.
Zou makkelijker zijn als het het gewoon deed ;)

budgie

Bij mij staat er nu weer onderaan deze pagina:

Gereed, maar met fouten op de pagina.

Parkieten-Freak

Die driehoek staat voor een syntaxfout. (Een fout in de pagina opmaak zeg maar).
Vermoedelijk loopt ergens een javascriptje (of een ander script) niet zoals het moet.
Wellicht weet Jorijn wat het precies is. In surf overigens altijd met Firefox, en daar zie ik geen gele driehoekjes.


Jorijn

Soms kan de server nou eenmaal wat langzamer zijn. Er komen fouten op de pagina als het forum niet helemaal geladen is, een keer verversen en het moet over zijn :)

Overigens word er javascript gebruikt voor de statistieken, dus verder heeft het leeswerk er geen hinder van.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

emceeelwee

Hmmm, verversen maakt niet uit hoor. De foutmelding blijft. Maar ik heb er geen last van. Er staat alleen zo'n geel driehoekje.  :P

Idske

Bij mij nu ook alleen een geel driehoekje.
Ik dacht op een gegeven moment, als er aangegeven wordt "fouten op de pagina" dat ik daardoor misschien topics niet kon zien ofzo.
Maar ik heb er verder geen last van.

Bedankt voor de reacties! ;D

Groetjes Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!