Meenemen of thuis laten?

Gestart door Toco, oktober 09, 2006, 21:17:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Toco

Heej allemaal

Met mijn kleine Puckie gaat het heel goed!!  Hij houd van knuffelen en is zeer ondernemend. En volgens mij wordt het een echt mannetje. Maar even een vraagje; ik ga volgende weekend weg (van vrijdag middag tot maandag middag) Er is dan helemaal niemand thuis. Moet ik hem dan gewoon heel veel eten geven? Of moet ik hem bij iemand achterlaten? Dat laatste zie ik eigenlijk niet zo zitten want hij is nog erg jong en ik ben nog bezig met het tam maken. Ik heb geen zin dat als ik weer thuiskom dat ik dan merk dat hij veranderd is. Of moet ik hem meenemen? (familieweekend)

Groetjes MArgreet

Sonja

Hoi Margreet,

Om je parkietje van vrijdagmiddag tot maandagmiddag alleen te laten, vind ik persoonlijk te lang. Ik zou hem onderbrengen bij vrienden of familie.
Parkietjes zijn immers echte gezelligheidsdiertjes. Je hoeft niet bang te zijn dat hij door je afwezigheid dit weekend zal veranderen. Als je terug bent, kun je weer gewoon verder gaan met tam maken. ;)

Groetjes, Sonja.

emceeelwee

Jah, ik zou hem ergens onder brengen. Als je niemand weet is er misschien hier wel iemand (ik onder anderen) die zou willen oppassen, en in de buurt woont natuurlijk (ik woon in Nijmegen, jij?).

Ik zou het parkietje niet meenemen naar (mijn eigen) familieweekend. Is best wel druk voor het beestje. En ik weet natuurlijk niet waar jullie verblijven enzo.

Succes met je keuze  ;D

Groetjes,

Maartje

Ranni

Ik ben ook komend weekend weg, en mijn parkietje kan bij mijn ouders logeren. is toch prettiger gevoel voor mezelf, dan dat ze zolang alleen thuis zit. Nu heeft ze gezelschap van mens en een ander tam parkietje.

groetjes en pootje van Puk