Nóg meer parkieten filmpjes!!!

Gestart door Josephine, oktober 07, 2006, 17:53:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Josephine

hoi allemaal,
Ik zat nog eens te kijken in waardevolle berichtjes/links toen had ik dat filmpje over die pratende parkiet gekeken:
http://youtube.com/watch?v=LSeIDYFDv3E&mode=related&search=

Als je op de link klikt dan staan rechtsonder nog meer parkieten filmpjes! Ook die zijn super leuk! :-* Dat is ook de moeite waard om even te kijken. Alleen sommige zijn een beetje traag maar dat kan ook aan mijn pc liggen. :'(

Misschien is het helemaal niet leuk van mag je dit bericht wel verwijderen...

Groetjes Josephine

nathalie75

Hoi Josephine,
Het is inderdaad een leuk filmpje. :D
Wat ontzettend knap dat die parkiet kan praten, heel leuk.
Groetjes,
Nathalie

Brenda

Ik had die andere filmpjes inderdaad nog niet gezien!
Goed dat je ons op die leuke kwebbelaars hebt gewezen!

smartie

Zeker weten leuke filmpjes. Gisteren zo geinspireerd dat ik geprobeerd heb om met de webcam dat kunstje te imiteren. Nou, mooi dat Lucky of stil was of gewoon een beetje parkiets aan het praten was in die minuten dat de cam aanstond. Ik klikte hem uit en de data werd langzaam opgeslagen en het kleine gele monster begon als een gek te kletsen: hoi, poepiedoepie, kletskous, waar is pino nou? fjiet fjiel, ik hou van je!

Ik dacht: ik even niet van jou! Hihi....

wake-up

Ik vond het ook erg leuk hoor .Heb alle filmpjes bekeken  ;D

papie


ashley

#6
leuke filmpjes.
best gaaf als ze zo goed kunnen praten. ;)
maar ik kwam deze tegen http://www.youtube.com/watch?v=S_drNFz6y40 het was alleen geen parkiet maar wel heel zielig ze gooien elke keer die vogel naar die hond omdat hun het leuk vinden >:(

groetjes ashley

Elzzie

Ashley, wat een erg filmpje! Ze gooien gewoon met een parkiet!  :o Ik vind, dat je dan echt geen parkiet verdient...  >:( Echt mega zielig!

Kleintjes

Getver wat 'n zieke gasten zeg.. Heb 2 keer commentaar gepost bij dat filmpje, ben benieuwd of er reactie komt....

Groetjes en liefs van ons aan jullie

(Ps Op YouTube sta ik bekend als DutchyBudgie, voor degene die 't nog niet weten  ;) )
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

ashley

je hebt echt 2 goede stukjes naar ze gestuurd kleintjes ;)
ze zijn echt gek >:(
das toch zielig voor die vogel ??? :(

Kleintjes

Hoihoi,

Dank je Ashley  ;)

Als ik ergens niet tegen kan is dat zoiets...

Maar goed, On-topic: Ik vind 't wel goed dat je mensen laat zien hoe gemeen en onbehouwen andere mensen soms met hun vogels omgaan. Mogen onze vriendjes zich echt gelukkig prijzen dat we zo goed voor hun zorgen.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

ashley

ja ik snap dat ook niet hoor.
dat doe je toch niet wat heeft die vogel je nou aangedaan om zoiets te doen ???

birdy_girl

het filmpje van het parkietje 'charlie boy' is echt lief: een grasparkiet met een 'zware' stem en een brits accent is superleuk :) (ik heb zelfs eens een filmpje op internet gevonden met een japans sprekend parkietje :D).

maar het filmpje waarin met een dwergpapegaaitje wordt gegooid is echt schandalig >:(. als het filmpje net begint denk je dat de hond en het papegaaitje gewoon een beetje aan het stoeien zijn en dat het dwergpapegaaitje daar vrijwillig zit. maar daarna zie je dus dat het diertje wil weglopen en gewoon bang is, maar gewoon wordt teruggegooid :(. de hond lijkt lief en doet gelukkig niets, maar dat soort mensen behoren geen dieren te hebben >:(.
gelukkig hebben veel mensen (waaronder 'kleintjes') al boos gereageerd op het filmpje. ik hoop dat het van 'youtube' wordt verwijderd.

Vogelfreak0

Echt niet normaal hoe sommige mensen met hun huisdieren omgaan!! Dat arme vogeltje!  :( Wat ik haast nog erger vind, is dat ze het op YouTube zetten alsof het een humorfilmpje is ofzo!! Zulke mensen zouden ze moeten opsluiten!!!  >:( Ik heb ook maar commentaar gegeven, en het filmpje als ongepast gemarkeerd. Hopelijk doet YouTube er iets aan, want dit kan echt niet!

Siempke

Dat filmpje van Charlie the budgie is inderdaad erg leuk  ::)  :)


Maar dat filmpje met die dwergpapagaai..  :o >:( Dat vind ik toch echt niet kunnen! Hoe kun je zo'n kwetsbaar en lief diertje zoiets aan doen :o :( >:(