Parkietenchat mogelijkheden?

Gestart door marretje, oktober 07, 2006, 11:36:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marretje

Ik had eigenlijk een vraag over de functies in de chat. Ik heb moeite met de enorm kleine lettertjes en ik heb nergens gezien dat ik die groter kan zetten. Ik zit in een Burnout en heb daar enorm veel moeite mee. Het is nl. nogal vermoeiend kijken en dat lukt mij niet omdat mijn moeiigheid met name op mijn ogen zit. Ik vraag me af of dit wel via Mirc kan?

Parkieten-Freak

De tekstgrootte kun in je browser instellen.
Ik gebruik zelf Mozilla Firefox -->kies boven op de werkbalk "Beeld" --> kies "Tekstgrootte" --> kies "Vergroten".
In internet explorer werkt het ongeveer hetzelfde. ;)


Josephine

Ik gebruik internet Explorer en daarmee werkt het precies hetzelfde:
Beeld > Tekengroote > klik dan op Extra Groot.

Groetjes Josephine

marretje

Dank jullie voor de antwoorden. Dat ga ik de eerstvolgende keer uitproberen. Misschien kan ik dan ook eens meechatten. Ik had nl. al moeite met het meelezen zodat het chatten niet gemakkelijk ging.

mozart

Heel veel "beterschap", weet wat het is!
En tot op de chat hopelijk!
groet Mozart

Parkieten-Freak

O, jee ik zit te slapen, ik zie nu pas dat je duidelijk mIRC aangeeft.....(geen browser).
Dat kan ook trouwens!
Je gaat in mIRC naar -->view en kies dan --> Font.
Als je de fontgrootte op 11 of zo instelt, krijg je grote letters!


marretje

Nou PF je zat toch niet helemaal te slapen. Ik zit nog niet met Mirc maar als het daar wel zou kunnen dan moet ik me daar aanmelden. Maar als het dus met mijn browser ook kan dan hoef ik dat allemaal niet te doen. Dus je had het wel goed gelezen. :D

Parkieten-Freak

Ik heb nog even gekeken:
Je moet dan niet in de browser je tekst vergroten, maar in het chatvenster zelf.
Je ziet onderaan het chatvenster allemaal gekleurde blokjes. Rechts daarvan staat "Font".
Als je daar op klikt, kun je de fontgrootte aanpassen. Zet die maar eens op 14 of zo, dan heb je grote letters.


Qwerty

De parkieten chat doet het niet eens!!!

Qwerty de Heer

Cutie_lover

de parkietenchat doet het wel ;) http://chat.parkietenweb.nl Je moet volgens mij wel Java hebben.. maar dat weet ik niet zeker.

Caradow

Citaat van: Qwerty op oktober 08, 2006, 13:20:06
De parkieten chat doet het niet eens!!!

Qwerty de Heer

De parkietenchat doet het gewoon, je moet inderdaad wel Java heben geinstalleerd...  Dat de chat bou jou mischien niet werkt, wil niet zeggen dat de chat het niet doet.....