gezocht een jong parkietje!!

Gestart door denise21986, oktober 06, 2006, 19:22:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

denise21986

ik zoek een jong lief parkietje, wij zijn afgelopen 5 weken 2 parkietjes verloren en willen graag weer een nieuw parkietje wel een jong vogeltje omdat we hem wel goed willen tam maken.
ik hoop dat iemand een leuk nestje heeft zitten en dan het liefste in hilversum, wij wonen zelf in hilversum dus dat zou wel het makkelijkste zijn.

of misschien dat iemand een goede kweker in hilversum of in het gooi weet die jonge vogeltjes heeft zitten.

hoop dat iemand ons kan helpen aan een nieuw vogeltje

groetjes xx denise

Josephine

Kijk maar eens op marktplaats. Ik weet wel dat iemand op het forum binnenkort een nestje heeft maar dat duurt nog wel even denk ik want er is nog maar 1 eitje. En ik denk niet dat je nog zo lang wilt wachten. Ze zal denk ik zelf ook wel reageren.

Groetjes Josephine

Annika

weet niet zeker of je mij bedoeld? Maar in ieder geval woon ik niet in de buurt van Hilversum (maar tussen Arnhem en Duitse Grens)
Mocht het hier goed gaan met broeden dan duurt het zoiezo nog heel wat weekjes (eerst tot alle eitjes gelegd worden, eitjes komen na zo'n 2-5 a 3 weken oud en dan nog 6 weken voor ze weg mogen)
Ik zou ook op Marktplaats kijken!