Ligt de zoekfunctie plat?

Gestart door Moppers, oktober 05, 2006, 20:40:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moppers

Ik wilde eerst even zoeken wat er allemaal precies over bodembedekker Corbo gezegd was voordat ik er een nieuw topic over zou maken. Ik weet dat het een aantal keer naar voor is gekomen. Maar de zoekfunctie gaf geen enkel resultaat, niet via standaard zoeken, niet via geavanceerd zoeken, helemaal niets.
Ik heb wel vaker gebruik van de zoekfunctie gemaakt, en in die gevallen deed hij het wel.
(ik hoop dus dat ik niet onnodig een nieuw topic heb aangemaakt, maar ik heb mijn best gedaan)

Is er iets mis met de zoekfunctie?

Safrena

#1
Hey Moppers

Hier is niks met de zoekfunctie, die doet het hier prima
Over Corbo is waarschijnlijk ook nog bijna niks geschreven denk ik

vele groetjes

Moppers

Toch vind ik het wel vreemd hoor. Normaal gesproken als ik de zoekfunctie gebruik, krijg ik berichten waarin het gezochte woord staat, te zien. En ik weet dat in ieder geval in het topic 'bodembedekkers' een aantal mensen gereageerd heeft met de vermelding van corbo. Dus dan zou je denken dat de zoekfunctie in ieder geval die berichten laat zien, maar dat doetie dus niet.

Parkieten-Freak

In dat geval kun je de optie geavanceerd gebruiken bij de zoekfunctie, dan krijg je ook "oude" topics te zien. ;)


Caradow

Ik heb vandaag geprobeerd om op Kareltje te zoeken.... Geen enkele hit.....

Dus er klopt iets niet, ik heb dus het zelfde probleem als Moppers...

Ingrid

Ik heb het net ook geprobeerd, maar als ik bodembedekking als zoekwoord invul komen de corbo topics ook tevoorschijn. (Voor de duidelijkheid: er wordt dan wel gezocht op bodembedekking ;) )

Caradow

hmm ik heb net even wat woorden getest... heel vreemd..

bodembedekking krijg ik wel ene hele lijst, corbo alleen het nieuwst topic van moppers, kareltje helemaal niks (terwijl die naam toch vaak genoeg in verschillende topisc staat) sjaak ook geen enkele hit, terwijl ook zeker in het kleptomaniedraadje vaak genoeg sjaak naar voren komt...

kooi geeft wel weer veel resultaten... heel vreemd...

Moppers

CiteerIn dat geval kun je de optie geavanceerd gebruiken bij de zoekfunctie, dan krijg je ook "oude" topics te zien
Zoals in het eerste bericht al vermeld, dat had ik ook geprobeerd.

Jorijn

#8
Ben op het moment de volledige zoek index aan het herbouwen, mischien dat het daarna beter lukt.

EDIT: Ik krijg het niet meer af voordat ik de trein moet halen, de andere 40% doe ik vanavond laat wel, het is nogal een zware klus voor de server.

Tot deze tijd werkt de zoekmachine mischien iets minder goed aangezien hij nu tijdelijke op normale modus staat.

EDIT2: Toch gelukt. Alles draait weer als een trein, probeer het nog eens?
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Ingrid

Super Jorijn, het werkt weer prima  ;D.

Caradow