Parkietje kopen rond half Augustus

Gestart door Tijnie, juni 20, 2005, 22:41:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tijnie

gedag allemaal,

na het Overleiden van Rico (enkele weken terug) durven we het toch nog een keer aan. We willen een nieuwe grasparkiet. Echter omdat we allemaal op vakantie gaan willen we ermee beginnen na de vakantie. Eitjes koman na (grofweg) 3 weekies uit en een jong kan je nemen vanaf 6 weken dus ik begin nu alvast met zoeken.

Ik woon in Haarlem en dus is een locatie in de buurt wel gewenst. Als er iemand rond deze tijd eitjes heeft of nog gaat krijgen hoor ik graag een berichtje. Enige echte eis is dat het jonkie een weekje of 6 (mss 7) moet zijn. Kleur heb ik zelf geen voorkeur hoewel me vader strak blijft volhouden dat een echte grasparkiet groen is ^^

Groetjes, Matijn

Parkieten-Freak

Het zou fijn zijn als mensen uit Haarlem of omgeving een berichtje achter willen laten als ze in die plaats een kweker kennen, of zelf een nestje hebben/krijgen! :)


Tijnie

dat zou inderdaad erg fijn zijn, maja het duurt nog even voor het zover is (helaas).

Anders wordt het toch weer naar de dierenwinkel en wat ze daar allemaal uitspoken... prefereer een goed "huis"  ;)

Matijn

Sanne

Hoi Martijn,

Je kunt ook even op www.marktplaats.nl kijken en dan zoeken op "grasparkieten" of op "grasparkietjes" (meervoud dus.) Misschien is er wel een kweker in de buurt die op marktplaats staat. ('k zou wel eerst even gaan kijken, want je weet natuurlijk niet het een goede kweker is).

Groetjes Sanne en Simba :)

Tijnie

dankje, ik ben even wezen kijken.. Ik heb 1 iemand een mailtje gestuurd die volgens mij wat wegheeft van een kweeker (hij heeft in ieder geval erg veel vogels in de aanbieding). Verder zit en nog een Valkparkietenkweker die helaas ALLEEN valkjes verkoopt.

dus nu maar hopen dat het raak is anders zullen we een flink eind moeten rijden... of de dierenwinkel  :blink:

Matijn (note, geen R in naam :P )

mar

hallo tijnie
ik heb momenteel een die op eitjes zit (grasparkiet ) maar ik weet niet wat er van bevrucht is zover ik weet voorlopig maar één en ik heb een jong van een andere nest maar die heb nog geen kleur alleen z'n vleugels worden volgens mij wit mail me maar als je interesse erin heb of een keer wil komen kijken

               groeten mar