NIeuw Vriendje voor Nelie

Gestart door mozart, september 28, 2006, 23:40:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mozart

Hoi hoi
Ik heb sinds gisteren een vriendje voor Nelie. Een heel mooi parkietje zeg, wit met grijs.
Een heel tam beestje, zit op je vinger/hand/schouder. Het gaat heel goed tussen die twee.
Ze zaten na een half uur al te snavelen en de nieuwe werd al lekker gewassen.
De nieuwe parkiet wilde alleen maar naar Nelie toe en ik heb ze tegen de adviezen in al bij elkaar zitten.
Het gaat echt super, ze hebben het heel gezellig samen. De nieuwe (sorry:heb nog geen naam)
eet al gewoon lekker uit het bakje!
Dus volgens mij had ik (en Nelie) het niet beter kunnen treffen!

Joske

Wat leuk!! ;D
Alleen nu nog een naam bedenken, want "de nieuwe" klinkt natuurlijk niet zo vriendelijk... ;)

En trouwens, wij hebben toentertijd Kiwi ook meteen bij Gigi gezet, ook al was dat ons niet zo geadviseerd en dat ging ook prima. Ik denk dat je dat wel aanvoelt als ze de twee kooien naast elkaar zet.

Jetske

Leuk dat je een vriendje hebt kunnen vinden waarmee het zo goed klikt!  ;D
Ben benieuwd welke naam je gaat kiezen.

pbos

Wat ontzettend leuk om dit te horen. En dat het al direct zo goed gaat, geweldig zeg. Is het al een wat ouder vogeltje dat ie al zo tam is? Heel veel plezier met je twee vriendjes en succes met het kiezen van een naam.

Groetjes Peter

Pam

Hé Mozart, gefeliciteerd met het nieuwe vriendje voor Nelie.

Bij ons is het ook direct goed gegaan toen wij onze Gijs kregen. Hij heeft een dag alleen in een andere kooi gezeten en toen hebben we hem bij Okkie in de kooi gezet en het gaat hartstikke goed met die twee !!!!

Groetjes Pam

PS Misschien is de naam Muis wel leuk omdat hij grijs is ? ;)
Toedels Pam en Willem