Mannetje of Vrouwtje??Wie ziet het?

Gestart door Carl, september 28, 2006, 20:45:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carl

Hallo allemaal,

Dit wordt onze nieuwe aanwinst van het weekend :-*. Alleen nu is mijn vraag, is dit nu een popje of een mannetje. Ik dacht zelf een mannetje.Maar misschien dat jullie eruit kunnen komen.

Groetjes Mirjam

[verwijderd door de beheerder]

Safrena

Hey Mirjam

Bedoel je het vogeltje bij je avatar (een andere foto zie ik niet)
Dat is een mannetje ;)

Vele groetjes

Carl

Het is al aangepast, ik was iets te snel met verzenden, ik zal er nog een foto bij zetten waar je het misschien beter op kunt zien. Die van de avater is onze lieve Ricky  :-*die op zijn nieuwe vriend zit te wachten. :P

Carl

O ja nog een extra foto..komt ie ;D

[verwijderd door de beheerder]

Caradow


Carl

Degene die het meest vooraan zit, met heel veel blauw op de rug, bovenin het bericht staat ook een foto waar hij/zij er alleen op staat.

Caradow

Heel lastig te zien. Is de neusdop blauwig met witte randjes? Dan is het waarschijnlijk een popje...

Gezien de jonge leeftijd kan er echter nog heel veel veranderen en kan de dop zelfs dagelijks een ander kleurtje hebben

Carl

Het is leuk om te weten, maar het belangrijkste is dat hij/zij goede vriendjes wordt met onze Ricky en dat we aan onze nieuwe aanwinst net zoveel plezier zullen beleven als aan onze Ricky.  ;D

Annika

op de eerste foto lijkt het mij een popje (de andere is de neusdop niet goed genoeg te zien)
Prachtig getekende beestjes zeg!

Groetjes Annika

Trippy

In wat voor een hok zitten ze nu :| volgens mij krijgen ze bij jou een mooier plekje
ik gok ook ene Popje :-*Nou ja een mooi popje :-*

Qwerty

Ik zie het!!!Het is een popje omdat de neusdop niet donkerblauw is.Makkelijk toch? :P

Qwerty de Heer

Annika

Citaat van: Qwerty op oktober 01, 2006, 08:59:47
Ik zie het!!!Het is een popje omdat de neusdop niet donkerblauw is.Makkelijk toch? :P

nee zo werkt dat niet bij jonge parkietjes! Daarvan is de neusdop : lila, roze, paars of lichtblauw met eventueel beige/wit rond de neusgaten!

Oma

Anika, ook ik zit met de vraag Mannetje of popje.
2 van ons zijn nu 12 weken en nog Roze/blauwig bij het neusdopje.

Van die andere 2 heeft 1 net als bij jou avatar ook een donkerblauwe
neusdop en de gele heeft een bruine neusdop, wie kan mij nu vertellen wat
de sekse zijn?

Josephine

Misschien moet je even een nieuw topic maken en daarbij ook een foto plaatsen.

Groetjes Josephine