Parkietenalbums

Gestart door Scotty - Keecko, september 26, 2006, 21:44:19

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Scotty - Keecko

Hoi!

Ik heb een vraag, maar het kan zijn dat ik erover heen kijk.
Soms zeggen forumleden 'kijk voor foto's in het fotoalbum'. Maar dan moet ik eerst internet opstarten en dan naar die site enzo. (niet dat dat veel werk is, dat niet).
Zou het niet handig zijn als er een linkje op dit forum kwam naar de parkietenalbums, net als naar de site van Parkieten-Freak.

Ik hoop dat het een goed ideetje is  ::)

Groetjes Ilse

Parkieten-Freak

Dat vind ik zeker een goed idee. :)
Daar gaan we iets mee doen!


Caradow

Ik snap niet wat je bedoelt met Internet opstarten? Je hebt toch al een verbinding nodig om het forum te lezen?

een directe link is inderdaad wel een hele goed idee :)

Parkieten-Freak

Done, er staat nu een hyperlink: rechtsboven in de hoek! :)


Scotty - Keecko

Citaat van: Caradow op september 26, 2006, 21:47:23
Ik snap niet wat je bedoelt met Internet opstarten? Je hebt toch al een verbinding nodig om het forum te lezen?

Daarmee bedoel ik dat ik weer op Internet Explorer moet klikken, en in moet typen enzo. Een linkje is veel makkelijker, toch?  ;) Ja, ik weet het... ben wat lui!!  :-X

Groetjes Ilse

emceeelwee

Haha, ik heb er vrij lang over gedaan voor ik door had waar die albums staan. Nu heb ik er zelf een. Een link is inderdaad handig  ;D

marretje

Erg handig dit linkje gaat een stuk gemakkelijker, misschien nu nog een voor de chat? Dan is het compleet.


Parkieten-Freak

#8
Citaat van: marretje op september 27, 2006, 20:39:46
Erg handig dit linkje gaat een stuk gemakkelijker, misschien nu nog een voor de chat? Dan is het compleet.

U vraagt, wij draaien. :)
Jullie willlen vast dat de linkjes in de rechterbovenhoek verschillende kleurtjes krijgen he?
Nou, ik ga even freubelen....
Edit:// done. :P

Ow, en neem voor de verandering ook een een andere "skin" voor het forum, jullie kunnen dit aangeven bij profielinformatie. (Bij lay out voorkeuren).
Zelf ben ik één van de 3 mensen die het thema "Oxygen" gebruikt. ;)


mozart

Om hier even op in te haken.
Lukt mij niet om te registreren.
Heb het ws al een keer gedaan. Dus dacht doe ik vergeten paswoord. Lukt niet.
Zegt dat beide mailadressen niet bestaan.(we hebben er 2, heb ze dus beide geprobeerd)
Lukt me dus niet op  bij de fotoalbums te komen.
Wie kan helpen?

Parkieten-Freak

Ik stuur je even een pb mozart. ;)


mozart

Ik heb nu een nieuw account.

Bericht op mail gehad dat ik een link aan moet klikken om een nieuw password te krijgen, alleen kan ik de link niet aan klikken.
Sorry maar wat nu?

Fenixjuh

hoi,
misschien is het een ideetje om een map in favorieten aan te maken, en daar alle sites op te slaan..  ;)

mozart

He he,
Het is me eindelijk gelukt om foto's te plaatsen.
Ben nog niet helemaal thuis erin, maar dat komt wel.