Storing

Gestart door Jorijn, september 26, 2006, 15:50:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jorijn

De storing die van vanochtend vroeg tot vanmiddag ongeveer 14.00 heeft geduurd, is voorlopig verholpen. Meer informatie volgt nog  :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Mars

De melding wees op te veel bezoekers, of iets in die richting... ha ha...  :P
ik ben wel nieuwsgierig!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Josephine

ik ben nooit sochtends op het forum toevallig vandaag wel. Kon ik er niet op komen! zul je net zien.

Fenixjuh

en ik maar denken dat de school het weer eens nodig vond bepaalde site's te blokkeren..  ???

Maur@

Mocht er gestort moeten worden, roep je dan ook?

Parkieten-Freak

Als er gestort moet worden, dan roepen we  ;)
Het was een technisch probleem. De aanstichter van dit alles was een onwillige database.
Jorijn heeft alles netjes opgelost met zijn host. :)
Sinds vandaag sta ik bij Zenid.net te boek als zijnde een "boze mevrouw". ???


Maur@

Jorijn is gewoon een topper. Toch?

budgie

Jorijn is het brein achter dit forum! ;D

mozart

Echt wel super hoor! Miste het forum al!
Had al (heel ongerust) naar Safrena gemaild wat er aan de hand was!
Gelukkig heb je het opgelost Jorijn, BEDANKT!

Jorijn

lol, voel me gevleid.

Sinds de laatste update, is het forum waarschuwing gaan genereren, bij elke hit die het forum kreeg. Reken maak uit, 8000 hits per dag, en dan vanaf 22 Augustus.

De logs waren zodanig groot geworden, dat de speciale database ruimte, op de server vol was geraakt.
Dus gister vanaf 7 uur 's ochtends meteen achteraan gegaan, en rond 3 uur draaide alles weer perfect  ;D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Meltjuh

Gelukkig maar ;D
wat zijn we toch zonder forum? :-X

haha laat je horen hoor Anneke 8) ;D

emceeelwee

Citaat van: Parkieten-Freak op september 26, 2006, 22:27:15
Sinds vandaag sta ik bij Zenid.net te boek als zijnde een "boze mevrouw". ???

Hoezo als boze mevrouw dan?

Caradow

Citaat van: Parkieten-Freak op september 26, 2006, 22:27:15

Sinds vandaag sta ik bij Zenid.net te boek als zijnde een "boze mevrouw". ???

alleen maar boos? dan valt het nog mee... ik ken telemarketers die mij niet meer durven bellen :P