Een voedsel radje?

Gestart door Josephine, april 14, 2006, 11:55:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Josephine

hoi! ik heb een hele tijd gelede in de winkel een ''voedselradje'' zien ligen, dat is een radje met allmaal kleine bakjes en daar kan je dan eten in doen ofzo! Nu wou ik dat graag kopen maar ik kan het nergens vinden!
groetjes Josephine

Sonja

Hoi Josephine,

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, heb een foto gevonden van een parkietje die met een dergelijk radje aan het spelen is.
Misschien kun je deze foto uitprinten en meenemen naar de winkel. Zij kunnen het dan hopelijk voor je bestellen. Anders kun je het eens op Marktplaats proberen.
Succes.

Groetjes, Sonja.

[verwijderd door de beheerder]

Parkieten-Freak

Zelf ben ik ook op zoek naar dat rad. Ik heb er 1 gehad, maar er zijn 2 bakjes van kapot gegaan. Ik heb geen idee of ze nog te koop zijn, ik heb ze de laatste jaren nergens meer gezien.


Kleintjes

Hoihoi,

ik heb zo'n rad van de week nog hier op de markt gezien en 'n keer bij Pet's Place, maar die heeft ze geloof ik niet meer. Binnenkort ga ik naar Heerlen of Beek. In Heerlen ligt 'n hele grote Pet's Place Superstore, ik kan daar wel eens voor jullie snuffelen of ik daar iets vind, dan laat ik 't hier wel weten

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

smartie

Ik heb dit speeltje nog geen maand geleden gezien. Bij ons in de intratuin en in de dierenwinkel! Ze zijn dus zeker nog te krijgen...

darkeyez

In de Stock vermeersch in Brugge hebben ze er massa's

Maur@

Onze dierenwinkel hier in Almere gaat er één voor mij bestellen bij de leverancier.

Parkieten-Freak

Ook hier is het probleem opgelost: Sonja heeft de radjes ook gezien in haar woonplaats en zal er 1 voor Croky opsturen. :)


Meltjuh


Maur@

De dierenwinkel zegt wel dat hij het gaat bestellen, moet ik ook nog maar afwachten of het lukt. Zal je laten weten waar hij ze besteld, wellicht kan jou dat iets helpen.

Josephine

#10
ik hoop dat je hem ondertussen al hebt.. ik heb hem nog steeds niet... heeft iemand miscchien een site van de dierenwinkel waar hij of zei zo'n radje gekocht heeft? misschien kan ik daarmee in contact komen met de dierenwinkel en kunnen ze het eventueeel opsturen... ik woon in Amersfoort...

Geantwoord via pb.
Groetjes, Sonja.

Jippie

Ik was vandaag in Waalwijk en daar hebben ze de radjes ook! Bij Pet's Place hebben ze er nog genoeg! Heb er ook meteen één gekocht! Dit zijn de adresgegevens:

Pet's Place Dierenspeciaalzaak
De Els 46/C
5141HH Waalwijk
Tel.nr. 0416 651592

Je kan ze natuurlijk altijd bellen, wie weet willen ze er wel één opsturen! Natuurlijk is Pet's Place een landelijke keten, misschien dat ze de radjes bij de andere filialen ook hebben.

Groetjes, Ilse

Toeter en Dafne!

Ingrid

Waar ik eigenlijk meer aan heb, zijn de informatiegegevens die op de verpakking staan. Denk daarbij aan artikelnummer, fabrikantgegevens ed. Er is bij mij in de buurt een Pet's Place, maar die voedselradjes hebben ze niet. Bestellen kan uiteraard altijd en dat wordt vergemakkelijkt door het aanleveren van de informatie die ik hierboven noemde.

Groetjes, Ingrid

Jippie

Dat is dus een beetje een probleem: er staat echt NIKS op de verpakking... Niet wat het is (ik herkende het van de foto), niet van welke fabrikant, echt helemaal niks. Niet echt handig dus. Misschien kan je dan toch met Pet's Place bellen, wie weet dat zij het wel weten... Sorry, kan niet echt helpen!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Maur@

Aha, ik ontdek dus dat wij een Pet's Place in Almere hebben. In Almere Haven, ik ga ze morgen eens bellen.

Maur@

Pets Place had ze niet maar een andere dierenwinkel in Almere Stad waar ik zo nu en dan kom YES die hadden ze.

Ingrid

Bofkonten  :D. Ik ben al een tijdje op zoek, maar helaas nergens te vinden hier. En bestellen gaat ook niet zo makkelijk via de dierenwinkel.

Maur@

Ingrid, mail me jouw adres eens.

Maur@

kun je niets op lezen van wie het is. Maar ik herkende de verpakking wel van heel veel ander speelgoed voor grasparkieten. Het rad zit in plastic en is dichtgemaakt met karton. Groen. Hieronder een plaatje van een rij van dat speelgoed. Ik neem aan dat elke dierenwinkel die speelgoed verkoopt die op deze manier is verpakt, ook het rad kan bestellen. Komt van één en dezelfde fabrikant af.



Komt de verpakking jullie bekend voor? Die groene verpakking links en net boven de houten trapjes.

Josephine

ja ik zie het! je hebt mazzel ondertussen heb ik hem nog steeds niet... :( .  misschien kan je vragen aan de verkoper in de dierenwinkel of hij of zei weet van welke fabrikant het is enzo... ik ben nog steeds opzoek!