Ik kan 't niet geloven...

Gestart door Sara, april 11, 2008, 19:15:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sara

Iedereen,

Ik heb er geen woorden voor... Ik vind het zo erg.
Gisteren wees m'n vriend mij er nog op hoe veel ik van Pucky houd, nu... Nu is hij weg. :'(
Ik kwam terug van school en Pucky's kooi stond buiten, met het deurtje open.
Mijn mama had Pucky's kooi vandaag buiten gezet en ze ging wandelen met het hondje voordat ik terug van school kwam, Pucky was nog in zijn kooi voordat ze ging wandelen en toen ik terug van school kwam was hij verdwenen. :(
Ik vind het zo vreselijk, voel me zo rot, heb ik gisterenavond het kooideurtje vergeten toe te doen?
Het enige wat ik weet is dat het pijn doet. Enorm veel pijn, tranen rollen voluit over m'n wang.
Pucky... Niet mijn Pucky! Ik was zo verknoch aan hem, hij is bij mij geboren en opgegroeid, hij was m'n beste vriend, m'n lieve schat. 31 Mei zou hij precies 2 jaar bij me geweest zijn.
Mijn schat, mijn alles, waar ben je? Ik smeek je Pucky, kom alsjeblieft terug...


Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

NaOmi_W

 :o Wat erg dat hij weg is gevlogen :(

Ik hoop heel erg voor je dat iemand hem vindt zodat ie weer lekker bij jou terug kan komen.

Helaas kan ik niets anders voor je doen dan je succes en sterkte te wensen.

Caradow

Jeetje Sara hoe akn dat nu ineens meisje...

Maar ik geloof nooit dat jij het deurtje vergeten bent, dan had je moeder dat toch ook gezien..

Is er misschien iemand bij de kooi geweest toen je moeder weg was?

Sterkte meis..

Heel misschien komt ie bij de voliere buiten?

Chicowen

Ow jeetje Sara, wat is dat schrikken! Hoe kan dat ineens...
Je bent vast niet vergeten het kooitje dicht te doen, dan was Pucky er vast al uitgevlogen voordat de kooi naar buiten ging...

Heel veel sterkte...
Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

roha

Ooh nee Sara  :( wat erg.  :(

Heeel veel sterkte meis en ik zal duimen dat Pucky toch nog terug komt.


hillie

Hoi sara,

Wat naar dat pucky is weggevlogen....
Heb je het al door gegeven aan amivedi of een briefje in winkels gehangen.
Misschien is de kans dan groot dat je hem dan toch nog terug krijgt.
En zeker als die tam is.... want dan kan iemand hem makkelijker pakken lijk me.
Ik hoop voor je dat je hem nog terug krijgt.

groeten hilde

Sara

Ik ben net terug, heb een uur door de straten geslenterd, geroepen, met zijn belletje gerinkeld.
Geen Pucky te bespeuren.
Hij zou direct op me af komen als hij me hoorde, zo was het alleszins toch zolang hij bij me was.
Ik heb tijdens het ronddwalen maar twee keer grasparkietengeluiden gehoord, toen ik langs mijn huis wandelde en hier een stuk verder in de straat, waar nog iemand woont met een buitenvollière en grasparkietjes.
Ik ga er morgen eens heen om te vragen en kijken daar.
Wat er gebeurd kan zijn weet ik niet, ik snap 't echt niet, er kon niemand bij de kooi.
Als ik de kooi heb laten openstaan zou de kooi opengestaan hebben van 8-9 uur gisterenavond, dus toch wel erg vreemd dat hij dan pas tussen 4-5 uur de weg naar de wijde wereld gevonden heeft.
Hoe het ook gebeurd is, Pucky is weg en hij kan overal zijn.
Hoop doet leven maar de hoop is miniem.
Kon ik de klok maar terugdraaien.
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Ilse*

Ohh nee Sara :( Wat erg!

Je lieve Pucky...
Maar ik geloof echt niet dat jij vergeten bent zijn deurtje dicht te doen! En mocht het toch zo zijn, dan had je moeder dat echt wel gezien en had ze hem ook wel dicht gedaan toen ze de kooi buiten zette...
Meis, heel veel sterkte...

We duimen hier allemaal met je mee, dat Pucky bij je terug komt, dat hij op het geluid van je andere parkietjes afkomt en morgen bij de voliere te zien is (of bij de andere volieres vlakbij jou)...
We denken hier aan je en hopen op een wonder, want dat heb je wel verdiend na alles wat er gebeurd is :(

Liefs, Ilse

Demelza

Wat erg joh..

Heb je hem opgegeven bij amivedi? Of hebben jullie niet iets soortgelijks in Belgie?

www.amivedi.nl

Diana

He gadverdamme Sara het zit je ook niet mee he. Ik hoop dat je hem nog terug vind zal voor je duimen.

smartie

Wat een onwijs vervelend bericht! Getsi...

Geef niet op: blijf zoeken in de buurt van volieres, hang briefjes met foto's op bij plaatselijke supermarkt, zorg dat amivedi, dierentehuis en dierenwinkels in de buurt op de hoogte zijn. Mocht jouw Pucky gevonden worden... dat ie weer bij de rechtmatige eigenaar terug bezorgd kan worden!

liefs en sterkte,

Anita

Sara

Ik en mijn zus hebben gisteren zo'n 5-6 uur rondgefietst.
We zijn zowat overal gaan zoeken in de omtrek, maar geen Pucky te bespeuren.
Ik heb ook op een site een zoekertje geplaatst, hopelijk krijg ik daar reacties.
De hoop wordt elke dag kleiner en kleiner, het is nu al drie dagen geleden dat Pucky wegvloog.
Ik kan alleen nog hopen dat iemand hem in huis heeft genomen.
t' Is echt vreselijk, waarom moest dit nu gebeuren... :'(


Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Idske

 :o Wat vreselijk Sara!!!

Ik hoop echt voor je dat je Pucky terug komt, geef niet op!!!!


Liefs Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Sonja

Oh Sara....wat een nachtmerrie moet dit voor je zijn... :'(

Ik hoop dat er een wonder gebeurt en je je kleine lieverd toch nog terugvindt..maar zoals je zelf ook al schrijft wordt die hoop steeds kleiner. :(

Wens je heel veel sterkte!

Groetjes, Sonja.

Mars

brrr. Koude rillingen...

Ow wat vreselijk!

Geef de moet niet op, misschien heeft iemand hem gevonden.

Liefs Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Milo-Pixel

Wat vervelend! geef de moed niet op! Misschien is hij bij iemand aangevlogen.. Of door iemand gevonden!

Sterkte en succes..
Groetjes, Marit

Caviaplanet

 :( Ik vind het heel erg vreselijk voor je de dat Pucky weg is. Ik hoop op een wonder en dat je hem nog terug krijgt.
Maar maak jezelf geen verwijten, ik geloof niet dat jij het deurtje open hebt laten staan. Dat kan gewoon niet.
Sterkte.

Groetjes
Jolanda

tup en joep

wil jou ook heel veel sterkte wensen dat je vogeltje weg is

en hoop voor jou dat er een wonder gebeurt en dat ze toch nog terug komt

Safrena

Hey Sara

Hoe kon dit ineens, wat erg voor je  :-\

Heel veel sterkte

Vele groetjes

Trippy

Jee, wat vervelend. Ik weet hoe verschrikkelijk het is als je grote kleine vriendje wegvliegt. Ik hoop écht dat je Pucky nog vind!

Liefs, Ursula