Grote schok, Phoebe dood

Gestart door Thomas89, januari 01, 2007, 21:48:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Thomas89

Grote schok, Phoebe is dood.  :( Echt ontzettend raar en ik ben zeer verdrietig. Vannochtend nog spring levend, lekker door de kamer vliegen en kwetteren, maar daarna ging het bergafwaarts, hij werd steeds zwakker en zwakker. En het is mijn eigen stomme schuld ook nog, met oud jaar dachten we er goed aan te doen om een rustig plekje te zzoeken voor hem, en dat plekje had ik ook gevonden, maar met mijn stomme kop heb ik hem om een plaats gezet met tocht. Erg moeilijk om mijzelf dit te vergeven. Heel raar eigenlijk dat je ook al heb je dat diertje maar een half jaar hoeveel je van zijn beestje kan houden. Het was een zeer bijzonder beestje en vergeet hem nooit meer.

Ingrid

Och jee, wat ontzettend verdrietig! Hoe was het met Phoebe afgelopen bij de dierenarts??
Veel sterkte met het verlies van je gevleugelde vriendje.

Thomas89

Citaat van: Ingrid op januari 01, 2007, 21:54:41
Och jee, wat ontzettend verdrietig! Hoe was het met Phoebe afgelopen bij de dierenarts??
Veel sterkte met het verlies van je gevleugelde vriendje.
Bij de dierenarts hebben ze hem wat druppels gegeven, maarja dat mocht niet baten

*Z*

Jemiigggg,, Dat is snel gegaan dan, Veel sterkte met met het verlies van Phoebe :( :(

Sara

Ach vreselijk,dat het zo plots kan komen! :(
Ik wil je veel sterkte wensen met je verlies!

Vele groetjes
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

martijn

veel sterkte met je verlies geef hem een mooi grafje

Safrena

Hey thomas

Ook namens mij heel veel sterkte gewenst met dit verlies :'(

Vele groetjes

roha

Hoi,

Ook namens mij veel sterkte met het verlies vn Phoebe.
Wat een naar begin van het jaar.

Trippy

Verschrikkelijk  :'( :'(
Vindt/vondt het net zo'n mooi beestje,
Heel veel sterkte met het verlies en iedereen maakt wel eens een foutje toch?

esther

Sterkte met het verlies van Phoebe
Groetjes Esther

Chicowen

Wat een vreselijk begin van het nieuwe jaar.
Heel veel sterkte met het verlies van Phoebe.

Liefs Marjolein
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Danielle

Heel veel sterkte met het verlies van je parkietje Phoebe!
En je moet het jezelf niet kwalijk nemen hoor! Zoals je al schreef, wilde je het beste voor
Phoebe, door haar op een rustig plekje neer te zetten!

smartie

Wat een verdrietig nieuws en naar begin van het nieuwe jaar. Je had het beste met Phoebe voor dus maak jezelf geen verwijten. Je krijgt hem er niet mee terug en pijnigt alleen jezelf ermee. Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken van het verlies. En dat je Phoebe pas 6 maanden had speelt geen rol bij het verdriet dat je voelt. Ik heb Pino bijna een jaar en Lucky iets langer dan 6 maanden, maar als 1 van beiden zou overlijden zou ik net zo verdrietig zijn als dat mijn wijlen parkietjes van 6 jaar overleden. Je hebt toch een band met het diertje opgebouwd en bent van hem gaan houden. Logisch dat je verdrietig bent en hem mist!

Veel sterkte!!

Monique8736

Allereerst sterkte met het verlies van Phoebe,heel naar dat je hem maar zo kort bij je hebt kunnen hebben  :(

Nu waar ik benieuwd naar was,kan het inderdaad van de tocht zijn gekomen? kan dat zo snel gaan? hij heeft misschien maar een paar uurtjes op dat plekje gestaan? Misschien had Phoebe iets anders onder de lede waaraan hij is overleden en zit jij je nu schuldig te voelen voor niks,en dat zou vervelend zijn!

Nogmaals sterkte,

Groetjes Monique

Thomas89

Bedankt allemaal voor jullie medeleven. En echt schuldig voel ik me natuurlijk niet, het is een ongeluk, maar het is toch zwaar omdat je weet als je het niet had gedaan, hij gewoon nog leefde. Hij heeft 12 uur in dat kamertje gestaan en ik weet bijna wel zeker dat het door die tocht komt. Daarvoor was hij nooit ziek geweest en was altijd vrolijk, maar nadat ik hem weer in mijn kamer had gezet, (ongeveer 2 uur later) ging hij kokhalzen en kwam er allemaal spul uit. En toen ging het snel en ging het steeds sneller en sneller

parkietenfan

Heel veel sterkte met het verlies. Wat een vervelend begin in het nieuwe jaar!
Maar ik kan me ook haast niet voorstellen dat hij zo snel overlijdt van de tocht. Het is natuurlijk wel helemaal niet goed voor ze en ze kunnen er uiteraard ziek van worden maar ik kan me ook even niet voorstellen dat ze daar zo snel van sterven. Maar misschien vergis ik me. Ik weet het ook niet zeker maar....

Anita1983

Hallo,

Heel veel sterkte met dit verlies  :'(
Dat is niet zo'n prettig begin voor het nieuwe jaar  :(

Liefs,
Anita

Scotty - Keecko

Heel veel sterkte met het verlies van Phoebe... :(
Wat vervelend zo in het begin van het nieuwe jaar :'(

Sterkte!

Ilse

marretje

Heel veel sterkte met het verlies van Phoebe. :'(

xefkax

hey Thomas,
Ik wens je ook veel sterkte met het verlies van je gevleugelde vriendje. :'( Ik weet hoe je je voelt! I've been there my friend!
Ik heb Pheebe persoonlijk gekend. Het was een heel bijzonder vogeltje.
Ik heb net het slechte nieuws aan Georgie verteld. (Georgie is mijn parkietje. Pheebe en Georgie hebben 2 keer bij elkaar gelogeerd.) :-[

Gelukkig is het nieuwe parkietje alweer onderweg. En dat zal de pijn misschien iets verzachten.  :(
dan kom ik snel een keer langs om hem/haar te bekijken!

Sterkte, Kusjes Je parkietenfreak vriendin Eva :-*

ps. je moet jezelf niks verwijten hoor! parkietjes zijn nou eenmaal heel gevoelige beestjes!