oud -> nieuw-> Gelukkig nieuwjaar!

Gestart door Sanne, januari 01, 2007, 00:20:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sanne

Jaaa! 'k heb de eerste post van 2007! :P

Safrena

Gefeliciteerd Sjuh hihi ;D

Voor iedereen een super goed, gelukkig en gezond 2007  gewenst ;D


Vele groetjes

Ingrid

Voor iedereen de allerbeste wensen!!!!

Ik ben nu ongeveer 10 minuutjes thuis, speciaal voor de vogeltjes. Dit jaar zijn er aardig wat hardere knallen te horen en Blizzard en Luna zitten stijf tegen elkaar aangedrukt. Ow, nee, er is nu actie in de kooi :). Gelukkig zijn ze niet echt verschrikkelijk bang en vinden ze troost bij elkaar!

Sanne

Voor iedereen de beste wensen :D  ;D

roha

Halloooooooooooooooooooooo,

Happy New Year!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onze parkietjes hebben gewoon door geslapen en nog steeds slapen ze!!!!
Gelukkig maar!!!

Happy New Year!!!

Hanneke

mozart

Allemaal een HEEL GELUKKIG EN GEZOND 2007!

Ook hier geen gekke dingen, wat gekwetter, maar verder opperste tevredenheid!

groetjes Mozart

Chicowen

De beste wensen voor 2007 allemaal!

Hier waren ze aan het begin van de avond wat bang, aangezien er zoveel mensen waren die herrie maakten  :P
Aan het eind van de avond (tegen de tijd van het vuurwerk) zaten ze lekker half te suffen.
Nu zijn ze weer redelijk druk aan het spelen (niet heel erg druk, want we zijn bij mijn ouders en dat is en blijft toch een vreemde omgeving)

Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

esther

Voor iedereen een heel goed en gelukkig 2007 gewenst

Hier is ook alles goed gegaan!
Lichtje aan gelaten en toen het vuurwerk losbarstte even wezen checken,
maar alles ging goed. Beetje spannend vinden ze het natuurlijk wel mat al die knallen
maar ze bleven er wel rustig onder.

Groetjes Esther

Mars

Gelukkig nieuwjaar!

Hier is alles uitstekend gegaan. Ze hebben geen kik gegeven.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

DarkWolf

Iedereen een gelukkig/gezond/ (alles wat je jezelf wensen wil) 2007 ;D

Met de parkiet ging het gistern verbazend goed! Niet alleen verhuisd hij voor een dagje naar mijn kamer (een totaal andere omgeving + op mijn kamer hoor je de auto's rijden), ook was er nog vuurwerk. Maar hij heeft geen kik gegeven...Echt helemaal nx :P
Op mijn kamer wou ie al meteen uit de kooi en heeft ie een rondje in mijn kamer gevlogen (zonder ergens op te botsen :P) en bij het vuurwerk lag meneer te slapen :D (er was nu ook niet speciaal veel vuurwerk, het vuurwerk was nl afgelast maar mensen uit de buurt hebben wel paar dingen aangestoken).
Nu op naar 2008 zeker :P

Sara

Iedereen een gelukkig,gezond en parkiets 2007! ;D

Hier was wel hard vuurwerk,omdat de buren er afschoten,en ik ben tegen de parkieten buiten gaan praten, maar ze bleven gewoon rustig zitten met hun ogen open(al slapend?)
En Pucky binnen daarentegen die bleef wakker zo lang als ik,maar die heeft er eigenlijk niets van gemerkt want binnen hoorde je het vuurwerk amper.

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Fenixjuh

Hoi,
gelukkig nieuwjaar allemaal!!
Hier is alles denk ik goed gegaan, ik heb lekker rustig de radio aangelaten en een lampje. Er werd hier al 2 dagen lang geknald, en toen werd er door Piwi niet op gereageerd (ik heb vanochtend de hond uitgelaten, die moest even poepen, iets wat hij al 3 tot 4 dagen niet had gedurfd...) Ik ben maar niet uitgeweest, maar nog wel even bij vrienden geweest, en Piwi zat me maar raar aan te kijken dat ik thuis kwam, volgens mij was hij zelfs boos dat ik de muziek uitdeed  ;)
In elk geval, een vogeltastisch jaar voor iedereen!!
Groetjes

Scotty - Keecko

Allemaal een heel gelukkig en gezond 2007!!

Bij ons thuis verliep alles prima :)
Ik had ze beneden gezet, waar de tv aan stond, licht aan, mijn ouders zaten in de kamer en een doek half over de kooi (omdat ze van die lightmakers -heel fel licht geeft dat- afstaken).

Ook staken ze van die hele harde knallen af en duizendklappers, dus ik maakte me al zo'n zorgen om, maar het was echt ongelofelijk wat ik zag. Scotty sliep gewoon en Keecko zat alleen met een lange nek te kijken :) Misschien kwam het wel door de tv, zodat ze het geluid buiten minder hoorden. Ik ben zo blij dat alles goed is verlopen.

Helaas ging het traditionele vuurwerk bij ons in het dorp niet door :( , en mijn moeder zei ook nog, dat het op het nieuws was geweest (dat het werd afgelast) ::)

Groetjes, Ilse

smartie

Iedereen een gelukkig en gezond 2007 gewenst! En natuurlijk veel gezondheid en plezier voor jullie parkietjes!

Mijn parkietjes heb ik in de middag al verhuisd naar mijn slaapkamer die aan de binnenplaats van ons appartementencomplex ligt. Ik heb de tijdschakelaars ingeschakeld met muziek en licht. Het verduisteringsgordijn dicht gedaan tegen lichtflitsen en de ventilatie dicht gedaan voor eventueel erge rook van al het vuurwerk. Ze extra lekker verwend met een keertje XtraVital ipv Harrisons en wat trosgierst. En langs de achterkant, bovenkant en zijkanten een doek gedaan. Zodat ze wel elkaar konden zien maar toch hopelijk een beschermd en veilig gevoel hadden. Eigenlijk ging het de hele middag goed. Niet echt heel erg geschrokken en ze zijn bijna de hele ochtend eerst uit de kooi geweest bij mij. En toen ik rond 20 uur wegging waren ze lief aan het meekletsen met de radio. Toen ik vannacht terugkwam zaten ze heerlijk te slapen en ik kreeg de indruk dat de straten niet vol lagen met vuurwerk en het dus best rustig is geweest in mijn omgeving. Gelukkig, dat hebben ze ook weer gehad!

En vanochtend natuurlijk lekker met ze gekletst en bij me gehad om ze een gelukkig 2007 te wensen met veel gezondheid!

En zoals ik al begon: dit wens ik natuurlijk ook voor jullie plus familie en de parkieten die natuurlijk allemaal bij het gezin horen!!!

paooltje

Hallo,

Iedereen een heeeeeel gelukkig 2007, met veel liefde en gezondheid.

Groetjes, Paola

Parkieten-Freak

Ook namens mij een heel goed en gelukkig 2007 voor jullie allemaal!
Croky is uit logeren geweest omdat we niet thuis waren. Hij heeft zich van het vuurwerk niets aangetrokken, zo heb ik vernomen. :)


Cheryl87

Hallootjes,

Ook vanuit Zuid-Holland gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal!
En als jullie goede voornemens hebben: ik hoop dat ze uitkomen!
Moge dit forum ook dit jaar weer goed doorkomen (en nog vele andere jaren natuurlijk!)
Ook voor de parkieten onder ons: gelukkig nieuwjaar!

Gelukkig is het bij mij thuis allemaal goed gegaan, helemaal niet bang ;D

Groetjes Cheryl, Dopey en Sneezy

Caradow

Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Hier zijn de vogels waarschijnlijk banger geweest voor de deken die langs de voliere was gespannen dan voor het vuurwerk ze zaten alle 4 zo ver mogelijk bij de deken vandaan toen mijjn man thuis kwam vannacht.
De geboorte van mijn neefje om 10 voor 12 is om 12 uur met luid vuurwerk gevierd ;)

marretje

Ook van ons iederen een gelukkig nieuwjaar gewenst.

Hier hebben de parkieten nergens last van gehad. Ze waren totaal niet bang van de knallen. Ze waren hier ook al een paar dagen bezig met vuurwerk. Misschien scheelt het en waren ze het al een klein beetje gewend.

@ Caradow gefeliciteerd met je nieuwe neefje.

parkietenfan

Allemaal een heel gelukkig 2007!!!! En dat ons maar een goed jaar te wachten staat met onze parkietjes ;D
Ook ik ben voor 12 uur naar huis gegaan omdat het Binkie's 1e oud en nieuw was en ik nog niet goed in kon schatten of ze bang zou zijn. Echter, deze dame begon om 12 uur lekker hard te kwetteren en had het helemaal naar haar zin  :D Ze probeerd boven het geluid uit te komen en was helemaal niet bang! Ze zat gezellig op haar schommel flink lawaai te maken om vooral maar gehoord te worden ;D
Maar goed, ik heb er een goed gevoel bij dat ik thuis was en haar toch even in de gaten kon houden.
::)
Doeiiii