Ook ik wil even wat kwijt.

Gestart door roha, oktober 02, 2006, 14:41:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

roha

Ik wil even mijn hart luchten en weet zeker dat jullie parkietenvrienden mij wel begrijpen.
Vanmorgen deed ik de doek van de kooi en zag dat onze lieve lieve Ren was overleden. Vannacht rond 4 uur was ik nog bij de kooi geweest, omdat het zo onrustig was, toen leefde ze nog. Vanmorgen om 8 uur was ze al overleden. Ik moest heel erg huilen, want ze was bijna 10 jaar bij ons en veel beleefd met haar in die jaren. Gelukkig hebben wij nog 4 van die deugnietjes, maar missen doe ik haar nu al ontzettend.
Rust zacht, lieve Ren. Je bent nu weer bij je tweelingzusje Stimpy!

Roha :(

Sonja

Hoi Roha,

Dat is naar wakker worden....
Wat erg voor je dat je je kleine lieverdje zo hebt gevonden, zonder afscheid van haar te hebben mogen nemen. Zo plotseling.... :(

Gelukkig heeft ze 10 jaar een mooi leventje gehad bij jullie. Maar lang of kort, het moment van afscheid nemen komt altijd te vroeg en het blijft heel erg moeilijk en verdrietig.

Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie lieve vriendinnetje, ze zal voor altijd een heel speciaal plekje in jullie hart hebben.

Groetjes, Sonja.
en een pootje van Joepie en Pucky.

Safrena

Hey roha

Wat naar voor je om je parkietje 'smorgen zo te vinden zo plots  :'(
Kan me heel goed voorstellen dat je er verdriet om hebt.
Ze heeft 10 mooie en gelukkige jaren bij jullie mogen zijn, maar afscheid nemen is altijd veel te vroeg en moeilijk

wil je dan ook heel veel sterkte wensen met het verlies van je lieverdje

vele groetjes

roha

Thanx, wat een lieve reacties!! Dat doet me goed!

Roha

Caradow

Das niet lekker wakker worden....

Heel veel sterkte met dit grote verlies!

Trippy

Hopenlijk wordt je morgen leuker wakker (zit ren ineens weer in de kooi) was het mar waar  :( >:(
Ver sterkte met het verlies van ren het was vast een snoepy geniet nog maar zolang het kan van de ander 4 deugnieten :-\

Groetjes en Sterkte,
Ursula.

P.S. 10 jaar is ook een behoorlijke leeftijd hoor! :-\

roha

Nee dat is zeker niet leuk wakker worden en ik moest ook nog werken, maar ik mocht gelukkig wel vanmiddag vrij nemen. Dus ik heb de kooi goed schoongemaakt en een mooi doosje voor Ren gemaakt!
Vanavond nog ergens begraven, want we hebben geen tuin, dan kunnen we echt afscheid nemen van onze lieverd nemen. :(
Ja 10 jaar is een mooie leeftijd en in die tien jaar heeft ze ontzettend veel meegemaakt: Het verlies van haar tweelingzus, haar eerste liefde, twee verhuizingen van haar baasjes, een dochter grootgebracht. Ze was echt een kanjer!! Achteraf begrijp ik ook wel waarom het zo onrustig was in de kooi vannacht. Ze voelde het zelf waarschijnlijk aankomen.....

Roha

mozart

Heel Veel sterkte!
lieve groet Mozart

Ranni

Ik wens je heel veel sterkte met die verlies!
groetjes en een pootje van Puk

tup en joep

heel veel sterkte met dit verlies en denk terug aan de mooie tijd die jullie samen gehad hebben

*Z*

Veel sterkte met dit verlies!!  :(
10 jaar is zeker een mooie leeftijd, afscheid blijft moeilijk..

Groetjes

Ingrid

Ook van mij heel veel sterkte gewenst met het verlies van Ren  :(.

Scotty - Keecko

Roha, wat een verdrietig nieuws...  :(

Denk aan de mooie herinneringen die je met Ren hebt beleefd.
10 mooie jaren heeft ze bij jou gehad en zoals je schreef heeft ze ook veel beleefd bij jou! Ze heeft de ware liefde gevonden en zelfs een dochtertje gekregen. Daar heeft Ren vast van mogen genieten en ze heeft vast en zeker een mooi en leuk leven gehad bij jou. ;)

Heel veel sterkte met het verlies van Ren.

Liefs, Ilse

dirgnietje

Wat een vervelend begin van de dag!
Sterkte met het verlies van je vriendje.

Groetjes Ingrid

roha

Hallo allemaal,

dank jullie wel voor de lieve reacties!!!

Roha

Maur@

Wat een verdrietig nieuws. Je weet dat als ze op leeftijd komen er een dag komt dat het onvermijdelijke komt. Ik wens je sterkte.

Ashevini

Beste Roha,

Heel veel sterkte gewenst..

Liefs Ashe & Baby

paooltje

Hoi,

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve grasparkietje.

Groetjes, Paola

Parkieten-Freak

Ook namens mij heel veel sterkte......het is altijd erg verdrietig als je huisdier komt te overlijden. :(


smartie

Ook ik wil je veel sterkte wensen met het verlies van Ren.

Ze heeft inderdaad een mooie leeftijd gehaald, maar dat maakt het verdriet er niet minder om!