Kleptomanie

Gestart door Jippie, september 15, 2006, 20:10:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cutie_lover

Dan heb ik hier wel twee straaljagers. Zomaar, gratis. Heel veel kleine kinderen zijn bang van ze, zo snel zijn ze.. Smikkelen, ja, heel achterbaks, en stiekem:P ;D

prissie

Hahahaha het word met de dag gekker hiet...  :-X
Nog even en er is een heel circuit op gang.
Hahahah die Sammie!
Dat zit m echt in de familie Danielle, maak je borst maar nat!!

Idske

Coco is bezig aan zijn opleiding qua toeren uithalen om zo alles binnen snavelbereik te krijgen (zie de foto in de avatar hiernaast) maar vrees dat hij niet spoedig zijn diploma kan halen. Ik zal de praktijkuren even flink opschroeven zodat hij versneld examen kan doen! :-X
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

marretje

Ik wil Joey wel aanmelden als verkoper. Valt goed in de smaak bij de vrouwen en probeert de mannen ook al op zijn hand te krijgen. En ook dat lukt hem aardig. Handelaar in de dop.

Parkieten-Freak

Dit klinkt heel goed allemaal. Daarnaast is het voordelig voor de baasjes als onze vogels zelf ook eens hun vlerkjes gebruiken om aan de kost te komen. :)



Jippie

Juist, PF! Laat ze zelf ook maar eens werken voor de kost :P! Wel zwart natuurlijk, belasting doen we niet aan, een sofinummer hebben ze toch niet :)!
Toeter en Dafne!

Parkieten-Freak

Precies Jippie, pure winst en er kraait geen haan naar!
By the way, volgens mij ga jij trouwens een mooie carriere tegemoet. :P


budgie

#47
Bij het lezen van deze obscure meldingen, begint Sjaak enigszins op te veren uit z'n kussens. Zelfs ondanks z'n indigestie is hij vanwege z'n opgeruimde karakter, tot grote dingen in staat. Hij heeft al heel wat meegemaakt vanaf de tijd dat hij nog een klein kwaad boekhoudertje was, tot aan het moment waarop hij opklom tot het brein achter een bende valsemunters. Hij wil momenteel zijn leidinggevende positie dan ook nog niet afstaan aan zijn pupillen B. en B. Het spreekt voor zich dat Sjaak met het oog op zijn zwakke gezondheid een W.A.O. uitkering heeft. Hiervan is hij echter niet financieel afhankelijk. Onlangs nog heeft hij om hem moverende redenen, het pensioenfonds van een fabrikant van pelletvoeding leeggeroofd.

even aangepast  ;)
Groetjes, Sonja.

Jippie

Haha, ik denk het ook wel, met al deze misdaadplannen!

Goed bezig, die Sjakie, zich toch nog inzetten voor de organisatie, ondanks zijn ziekte. Petje af hoor ;D!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Annika

dan heb ik ook twee parkieten in de aanbieding :

Joey ook als kamikaze piloot (nog nooit ergens tegenaan gevlogen  ;D)
En charmeur Kleintje als hulp verkoop!

Echt leuk topic, al kan ik me voorstellen dat het soms wel irritant is als je parkietjes alles wat blinkt meenemen (van wie hebben ze dat geleerd? ze zeggen toch wel eens zo baas, zo 'huisdier'  :-X)

Josephine

uhhh... by the way is er nog een facature voor straaljager-piloot? En dan wel graag een spoedcurcus!

Jippie

Hahaha, Annika! Ik zou graag een sappig verhaal vertellen over mijn misdaadverleden, maar dan moet ik gaan liegen... Ik weet echt niet waar ze het vandaan hebben, al heb ik wel genoeg glimmende oorbellen... Volgens mij waren het gewoon eksters in een vorig leven :D!
Toeter en Dafne!

judithdejong

Agent Baco meldt zich nu ook aan. Hij kan erg goed overweg met alles wat rinkelt en waarmee je kan voetballen. Wellicht handig voor spionnen werk, want hij kan erg hard rennen. Vliegen kan ook wel, maar rennen....nog nooit een agent parkiet zoo hard zien rennen..... Hij is momenteel erg in de rui, dus een weekje wachten en agent Baco kan zich melden bij het hoofdkwartier Sjaak... :-X


budgie

Sjaak kan, ondanks de dwangverpleging die hij op dit moment ondergaat, z'n geluk niet op. Eindelijk vindt hij langs deze weg medewerkers met dezelfde criminele inslag. Hij is dan ook helemaal volgeschoten. Met vochtige stem heeft hij mij tot z'n woordvoerster benoemd, nadat de Amerikaanse president Sjors Bus voor deze functie had bedankt. Op het ogenblik zit het brein een lijst te maken van in aanmerking komende aspirant bendeleden en tussendoor beraamt hij plannen om in te breken in de digitale bankrekening van de koning van Tonga.

Jippie

Kijk, dát is karakter! Ziek zijn en je toch in blijven zetten voor de organisatie! Zo hoort het!
Toeter en Dafne!

budgie

Citaat van: Jippie op september 19, 2006, 22:08:01
Kijk, dát is karakter! Ziek zijn en je toch in blijven zetten voor de organisatie! Zo hoort het!

Inderdaad! Stilstand is achteruitgang. En het gaat nog véél verder want Sjaak is, als Engelse grasparkiet, ook al druk doende om de grasparkiet van de topman van de Britse geheime dienst om te kopen. De onderhandelingen verkeren reeds in een vergevorderd stadium. Het was een drukke dag voor hem en hij heeft zich pas heel laat in de avond, geheel tegen zijn gewoonte in, teruggetrokken in zijn slaapvertrek, nadat ik hem heb moeten overtuigen van de noodzaak van voldoende nachtrust.

Parkieten-Freak

Citaat van: budgie op september 19, 2006, 19:16:43
.......................... Op het ogenblik zit het brein een lijst te maken van in aanmerking komende aspirant bendeleden en tussendoor beraamt hij plannen om in te breken in de digitale bankrekening van de koning van Tonga.
Volgens mij is die koning recentelijk gehemeld.  8)
Als dat maar goed gaat met Sjakie want er zullen meerdere kapers op de kust zijn.


Mars

Ook agent Jimmy meld zich aan:
Als dief minder geschikt, maar uitstekend geschikt als bliksemafleider. Hij waggelt gewoon achter iedereen aan en dat maakt hem zo aandoenlijk en lichtelijk irritant tegelijk...
Wat de weg vrij maakt voor de anderen.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Danielle

Sammie biedt zich aan als driller van de organisatie. Sammie tolereert geen luie parkieten. Ziet hij een parkietje lui zitten en niets te zitten doen, dan sprint ze erheen en zorgt ervoor dat het parkietje gaat vliegen in een tempo dat eigenlijk te hoog is. Het zal in het begin wat gemopper opleveren, maar het zorgt voor een hoog kwaliteit in de organisatie  :P.
En Gijsje ach ja, geen idee welke functie - ze kan eigenlijk alleen maar mooi zitten te doen. Dus misschien als afleidingsmanouvre.

budgie

Sjaak zit met kleine pupilletjes van de opwinding aantekeningen te maken in z'n speciaal aangeschafte  notitieboekje. Hij barst haast uit z'n voegen! Binnenkort zal hij z'n nieuwe plannen ontvouwen.