Kleptomanie

Gestart door Jippie, september 15, 2006, 20:10:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

budgie

Citaat van: Parkieten-Freak op september 17, 2006, 14:26:10
@ Budgie:
Dat is goed, maar Croky moet eerst zijn jachtbrevet halen :P

Dat strekt zeker tot zijn aanbeveling maar Sjakie neemt het eigenlijk in overweging om hem als zijn 'rechterhand' aan te stellen.

Jippie

De parkiet wordt dan veroordeeld tot een taakstraf, namelijk het helpen met "opruimen" van het huis van het slachtoffer 8). Nieuwe wetgeving, nét ingevoerd :D!

Jeetje, dit wordt wel héél erg off-topic allemaal, maar gelukkig doet één van de beheerders mee ;D!

Enne Budgie, Croky wordt dan toch wel de rechterVLEUGEL, hoop ik ;)?!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

missie_go

haha, dit is echt leuk om te lezen:P:P

veel succes met de kleine diefjes:P

budgie

Citaat van: Jippie op september 17, 2006, 15:22:44
Enne Budgie, Croky wordt dan toch wel de rechterVLEUGEL, hoop ik ;)?!

Zonder enige twijfel! Maar Sjakie wil, na spoedoverleg met zijn zakelijke adviseurs Bello en Bruno, wél een goed dichtgespijkerd contract!

(Eigenlijk is dit gefantaseer niet eens zo erg off topic; het onderwerp leent zich er wel leuk voor .... :D)

Trippy

Helemaal mee eens hahaahaha dit is lolllig   :P
Hopenlijk zijn mijn parkietjes ook zo haahahahah

Idske

Wat heb ik een lol hier met dit topic zeg! Geweldig! :-X ;D

Cocootje is geen diefje maar wel ontzettend nieuwsgierig! Misschien dat het nog ooit eens komt....

Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

budgie

Het hoofd van het misdaadsyndicaat, Sjakie, is helaas onverwacht wederom op zijn ziekbed geworpen en daarom is het zaak dat Croky zo spoedig mogelijk wordt ingewerkt door Sjaaks adviseurs Bruno en Bello om indien nodig direct de leiding te kunnen overnemen! :(

Parkieten-Freak

Croky is hedenmorgen gezakt voor het toelatingsexamen "jachtvliegen".
Bij de eerste oefening (zweefvliegen) ging het al meteen fout, hij weigerde stomweg om op te stijgen. Een en ander was de schuld van de instructrice die een boterham met kaas, tomaat en lenteuitjes stond te eten.
Croky kwam terecht in de spreekwoordelijke "sandwich-positie". Van de voorgestelde zweefvlucht kwam niets terecht, in plaats daarvan maakte hij een duikvlucht en roofde prompt een stuk kaas van de boterham.
Croky is helaas definitief afgewezen. Ik vrees dat hij het niet gaat redden tussen het boeventuig :(





prissie

De heren gaan helemaal nergens heen, die misdragen zich, die hebben huisarrest...  >:(
Ze hebben alles ongesmeurd met biogarde, denk je weer dat je goed doet, stinkt je hele huis zuur  :-\
Ook proberen ze uit te breken en ze stellen zich vreselijk aan tegenover de logees, die zullen ook wel denken waar zijn we belandt...
Ik vraag me af hoelang het gaat duren voor ik thuiskom en ze vliegen me tegemoet, dat ze wat verzonnen hebben  ::)
Verder hebben ze een aardbeien gevecht gehouden op een of andere manier en kon ik weer alle stokken poetsen en de kooi verschonen, dat deed de deur dicht, ze hebben minstens 2 dagen huisarrest!
Buiten dat denk ik niet dat Croky zo snel zijn brevet al heeft gehaald...  :P
Heel veel beterschap voor Sjaak gewenst!!  :(

prissie

Citaat van: Parkieten-Freak op september 18, 2006, 14:38:00
Croky is hedenmorgen gezakt voor het toelatingsexamen "jachtvliegen".
Bij de eerste oefening (zweefvliegen) ging het al meteen fout, hij weigerde stomweg om op te stijgen. Een en ander was de schuld van de instructrice die een boterham met kaas, tomaat en lenteuitjes stond te eten.
Croky kwam terecht in de spreekwoordelijke "sandwich-positie". Van de voorgestelde zweefvlucht kwam niets terecht, in plaats daarvan maakte hij een duikvlucht en roofde prompt een stuk kaas van de boterham.
Croky is helaas definitief afgewezen. Ik vrees dat hij het niet gaat redden tussen het boeventuig :(





Woehaaahahahahahhahaah klinkt anders als eerste klas boevengedrag!!!!

budgie

We zullen het criminele netwerk geheel moeten herstructureren. De bendeleden bezitten tenslotte waardevolle capaciteiten! Misschien moet er tijdelijk assistentie van buitenaf worden ingeroepen gezien het feit dat Bello en Bruno zich momenteel in een min of meer gesloten inrichting bevinden. Er zijn op dit forum immers voldoende schurkachtige parkieten? Sjakie had het vanmorgen nog met borrelende stem over het beginnen van een clandestiene gierstplantage in een bananenrepubliek.

budgie

Citaat van: Parkieten-Freak op september 18, 2006, 14:38:00
Ik vrees dat hij het niet gaat redden tussen het boeventuig :(

Hij kan altijd nog als stroman dienen.

Danielle

Ik denk dat Sammie ook nog wel een goede kandidaat wordt. Is nu al ontzettend ondeugend en kattekwaad aan het uithalen.
Ik denk dat het er aan ligt dat het het zusje is van bruno en bello. Familiekwaal denk ik  :-X.
Bij Sammie blijft ook niets onaangeraakt door haar snavel. het zal me niets verbazen als ze dadelijk ook wat spullen mee gaat nemen.
En opstijgen kan ze als de beste. Ze kan heel wat rondjes vliegen en ook overal doorheen glippen, terwijl ze als een speer vliegt.
Dus wie weet  :)

Caradow

Ik zou Ukkie wel aan willen melden, gezien zijn uitstekende vliegcapaciteiten en acrobatische toeren in de lucht...
echter is het nogal een angsthaas en durft het nu nog steeds maar amper aan om een duikvlucht door het deurtje van zijn nieuwe voliere te maken, dit gaat alleen in geval van uiterste honger.....

Coco valt bij voorbaat al af... is een stuk minder wendbaar in de lucht...

Parkieten-Freak

Citaat van: budgie op september 18, 2006, 16:58:56
We zullen het criminele netwerk geheel moeten herstructureren. De bendeleden bezitten tenslotte waardevolle capaciteiten! Misschien moet er tijdelijk assistentie van buitenaf worden ingeroepen gezien het feit dat Bello en Bruno zich momenteel in een min of meer gesloten inrichting bevinden. Er zijn op dit forum immers voldoende schurkachtige parkieten? Sjakie had het vanmorgen nog met borrelende stem over het beginnen van een clandestiene gierstplantage in een bananenrepubliek.

Vanuit deze hoek is er zeker interesse in een illegale gierstplantage, maar dat kan ook op kleinere schaal ergens op een zolder of zo.
Wat groeiverlichting er boven en klaar is kees. :)
Ik vrees alleen dat het meeste opgegeten zal worden alsvorens het de (zwarte) markt bereikt. ???


Caradow

Citaat van: Parkieten-Freak op september 18, 2006, 18:52:32
Vanuit deze hoek is er zeker interesse in een illegale gierstplantage, maar dat kan ook op kleinere schaal ergens op een zolder of zo.
Wat groeiverlichting er boven en klaar is kees. :)
Ik vrees alleen dat het meeste opgegeten zal worden alsvorens het de (zwarte) markt bereikt. ???


Die illegale plantage kun je nu ook wel vergeten, aangezien je de plannen openbaar hebt gemaakt hier :P

Jippie

Hahahaha! Briljant dit!

Het tuig hier ontwikkelt zich elke dag: ik bewaar mijn oorbellen in een etuitje met een rits en ze hebben ontdekt dat als ze er hard aan trekken, de rits een stukje opengaat en ze er dus gewoon de oorbellen uit kunnen pulken ???... TUIG!!!

Zijn er nog twee vacatures vrij in de parkietenmaffia :-X?!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Parkieten-Freak

#37
Ondanks dat ik het naar buiten breng, kan het nog steeds illegaal zijn. ;)

edit://
Ah, Jippie komt net op het goede moment het topic binnen. :)
Altijd handig, een advocaat binnen de gelederen. :P
Yep, er zijn 2 vacatures vrij. Sjakie zit in de ziektewet en Croky is te licht bevonden. ;)


Jippie

Ik zit hier telkens als een idioot te lachen achter de computer, volgens mij denkt mijn vriend inmiddels dat ik gestoord ben  ???...

Krijgt Sjakie nu ook een WAO-uitkering? Zou mooi zijn, heeft de organisatie wat meer liquide middelen... Enne, Croky kan natuurlijk altijd fungeren als meesterbrein!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Ingrid

Ik heb nog een kamikazepiloot in de aanbieding, snel en behendig kan hij overal tussendoor manouvreren om zonodig een gedeelte van de illegale kweek veilig te stellen (Lees: zelf op te kunnen smikkelen :P ).
Ow, ik hoor hier dat mijn pittige dame wel als uitkijkpost wil fungeren. Bij onraad zal ze luid en duidelijk krijsend alarm slaan.

U roept, wij komen :).