Grasparkietje gezocht omgeving Breda

Gestart door Hoekie, september 15, 2006, 14:44:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoekie

Ik ben opzoek naar een grasparkiet in de buurt van Breda (20 km). We hebben veel ervaring met grasparkieten en zijn opzoek naar een jong parkietje (ong. 6 a 7 weken oud)

Heb al op marktplaats gezocht, maar vertrouw dat nooit zo.  ;)

Kent u een kweker rondom Breda of woont u zelf rondom Breda en kweekt u?

Reageer pleasse  :D


Alvast bedankt

Groetjes

dirgnietje

Hoi Hoekie,

Ik ken geen kweker in de buurt van Breda, maar waarom vertrouw je marktplaats niet? Meestal zijn het gewoon kwekers die op deze manier een beetje reclame voor zichzelf maken. Je kunt ze bellen en vragen wat je wilt weten en je kan ook gewoon een bezoekje brengen aan de kweker. De meeste zijn trots op hun hobby en laten je het graag zien. Je ziet dan zelf hoe het er uit ziet, dus de kooi, de parkietjes zelf natuurlijk, krijgt een indruk van de kweker. Je bent dan helemaal niet verplicht bij hem/haar wat te kopen.
Ikzelf heb goede ervaringen met marktplaats. Evt kun je ook eens op 2dehands.nl en speurders.nl kijken. Via marktplaats of soortgelijke sites niets levends kopen, eerst gaan kijken! En je gevoel en verstand laten spreken! Succes!

Groetjes Ingrid

KiimmBiimm_

Hallo Halloo
ik ken er zelf ook geen daar in de buurt
maar op marktplaats.nl heb je denk ik al gezien
staat ook iemand die woont in stratum
endie is heel goed
ze doet het eigenlijk voor der hobby
maar is heel goed voor de beestjes
en kweekt ze ook
er zatten er volgens mij ook nog een paar in het blok
die van mij heb ik over ongeveer 1 weekje
mischien dat je hier iets aan hebt

Groetjes KiimmBiimm_ :-*

Hoekie

Die op marktplaats heb ik inderdaad gezien. Staan ook 2 mooie bij, eentje in prinsenbeek en eentje in Breda. Zou die ene in Prinsenbeek een echte kweker zijn? Staat bij ''Jonge grasparkieten nog in blok / 1 week uit blok''. die zien er wel heel mooi uit vind ik en bij die ene in Breda ook wel, maar is de laatste die ze heeft en dat zal vast zijn redenen hebben.

Klinkt allemaal vrij kritisch, maar dat ben ik ook en vind dat je dat wel mag zijn. :)
Je wilt overigens wel een lief beestje in huis halen. niet eentje waarvan ze zeggen 6 weken oud en hij/zij is al 3 maanden oud bijv. Dan kan je het beestje minder snel tam maken en dat vind ik juist het leuke, want de vorige waren dat ook.

Groetjes ronald