joey ziek mischien!!!

Gestart door joey, september 15, 2006, 14:36:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

joey

Ik zat vanmiddag voor de kooi omdat Joey zich altijd ontzettend verheugd als ik thuis kom,hij verteld dan 100 en 1 dingen en is heel druk. :D :D.Maar opeens begon hij een soort nies geluidje te maken en piepent,en toen vloog er een zaadje uit met slijm doorzichtige slijm,ik heb er aan geroken maar het stinkt echt niet.Het is geurloos,maar ik maak mij toch een beetje zorgen om mijn klein poepje :-*.
Hij heeft dat al vaker gehad dat als hij zo druk doet dat het net lijkt alsof hij geen lucht krijgt.Maar nooit met slijm en zaadjes.


                                                groetjes Sylvia Joey en Ian

Sonja

Hoi Sylvia,

Het zou kunnen zijn dat er even een zaadje 'dwars' zat bij Joey.
Hou hem vandaag extra goed in de gaten (maar dat doe je vast al  ;)), en als hij het morgen nog doet, zou je een dierenarts kunnen raadplegen.

Groetjes, Sonja.

mozart

Hoi,
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Ik heb een tijd geleden dit ook gevraagd hier, omdat 1 van mijn parkietjes dit ook dit.
ik dacht hij blijft er in.
Leek soort hoesten/niezen, en ging best lang door.
Er wordt toen gereageerd door verschillende mensen die dit herkenden.
Hou het gewoon goed in de gaten en als je het niet vertrouwd dierenarts inschakelen.
Maar misschien kan een nog ervarener persoon meer advies geven!
groet Henriƫt

joey

dank jullie voor de snelle reactie,Hij is inmiddels al weer vrolijk aan het spelen.Maar verdorie hij eet ook ontzettend veel de hele dag,en nu het leukste snachts ook nog daar ben ik laats achter gekomen,toen ik een nachtje op de bank sliep hoorde ik hem de hele tijd eten ::) ::) :-*.Het is echt een hobby van hem om zich vol te proppen.Ik haal de voerbak nu eruit voor dat ze slapen gaan :D

mozart

Mooi zo, lijkt dus echt loos alarm! maar je schrikt wel even he?
W.b. het vele eten, heb ik geen ervaring mee.
Misschien moet je 2x voer geven: 's morgens en 's avonds een beetje en op is op?!