koppel

Gestart door henkie, september 14, 2006, 20:24:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

henkie

hallo
hoe kan ik zien als een mannetje en een popje gekoppeld zijn ???

alvast bedankt groetjes danny en henkie

Safrena

Hey Henkie

Dan zal je koppeltje vaak met elkaar gaan kroelen en elkaar voeren en kusjes geven enz...

Vele groetjes

prissie

Misschien een domme vraag, maar dit doen Bello en Bruno ook en we weten nog niet wat ze zijn van geslacht, kan ik er nu van op aan gaan dat het man/pop is of niet?
Doen ze dit als ze jong zijn ook gewoon al is het pop/pop of man/man?

Sara

Hoi,

Ik heb hier 5 parkietjes,maar in de vollière ben ik bij alle 4 de vogels zeker van het geslacht.Het zijn 2 koppeltjes,maar toch heb ik de kereltjes mekaar ook al zien kroelen en gek doen tegen elkaar.
Daaraan kan je dus niet altijd zien of het al dan niet een mannetjes of een popje is. ;)
Ik heb wel nog nooit 2 mannetjes of 2 vrouwtjes zien snavelen,maar soms durft wel eens 'n mannetje te tikken met zijn snavel tegen de snavel van het andere mannetje,en balts gedrag vertonen tegen mekaar.Dat is wel 'n grappig zicht :D

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

prissie

snavelen doen ze wel, het lijkt echt alsof ze zitten te zoenen dan en ook voeren ze elkaar...
Nou ja, we wachten nog even af hahaha  :P

Safrena

Citaat van: prissie op september 15, 2006, 18:21:58
Misschien een domme vraag, maar dit doen Bello en Bruno ook en we weten nog niet wat ze zijn van geslacht, kan ik er nu van op aan gaan dat het man/pop is of niet?
Doen ze dit als ze jong zijn ook gewoon al is het pop/pop of man/man?

Hey Prissie

Neen je kan er niet op afgaan welk geslacht het is
Ook mannetjes doen dit bij elkaar en soms ook popjes met elkaar
Het is dus nog even afwachten

Vele groetjes

prissie

Citaat van: Safrena op september 15, 2006, 19:54:20
Hey Prissie

Neen je kan er niet op afgaan welk geslacht het is
Ook mannetjes doen dit bij elkaar en soms ook popjes met elkaar
Het is dus nog even afwachten

Vele groetjes

Jaja ze houden het spannend...
Het is vandaag vooral vechten en erg machogedoe geweest, nu de parkieten van Suzanne hier logeren.
Ze doen niks anders dan zich macho en baldadig gedragen voor de tralies en als de een te dicht bij de ander komt is het vechten en herrie in de tent  >:(
Maar ik hou op, want nu zit ik iemand anders topic te verzieken...
*sorry!!*