probleem ineens

Gestart door steffef, september 10, 2006, 16:04:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

steffef

hallo sinds ik paperclips enzo heb erin gezet om mee te spelen
begint hij mij ook te bijten wat hij nog nooit gedaan heeft bij mij doet hij nu wel
is dat daardoor hij kan me precies ineneens niet meer hebben kan dat door al die speeltjes
of wat
ik heb een probleem denk hoe los ik dat op???

Sonja

Hoi Steffef,

Hoe oud is je parkietje?
Als hij rond de 3 a 4 maanden is, begint de pubertijd. Je parkietje gaat dan zijn grenzen verleggen en kijkt hoe ver hij kan gaan. ;)

Meer redenen waarom parkietjes kunnen bijten, en wat je eraan kunt doen, kun je hier vinden:

http://parkietenfreak.nl/r-croky's_column3.php

Groetjes, Sonja.

steffef

nog niet zo oud hij is meschien nu twee weken pas uit nest gegaan dus :s

Ashevini

Hoi!

Ik denk dat hij wilt weten of jouw vingers ook een groot bijtgehalte hebben.
Mijn parkietje is ook gek op zijn paperclips en beet mij in het begin ook vaker en harder.
Ik heb het gewoon genegeerd en het is vanzelf opgehouden. Hij had denk ik door dat mijn vingers veel zachter waren dan de clips.
Pas je wel op met de clips dat er geen plastic laagje omheen zit en dat ze niet scherp zijn?

Groetjes, Ashe en Baby

karin v h

Hallo,
Misschien zijn ze in de verdediging omdat ze bang zijn dat jij hun paperclips afpakt ;D
Mijn parkietjes zijn nu 2 maanden oud en 1 ervan is ook een beetje bijtterig, ik maak er maar een spelletje van en dat vindt hij leuk.
groetjes karin

steffef

hallo ondertussen bijt hij niet meer en de paperclips zijn nu ook geen succes meer hij speelt nu weer liever met de schommel en de parels die der opzitten tja
hij ios daar wel rustiger van geworde
groetjes stefanie