Nieuw vriendje voor Jop

Gestart door Ranni, september 07, 2006, 20:29:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ranni

Hallo allemaal,

Tijdje geleden melde ik al op het forum dat mijn parkietje Sooky was weggevlogen. Na heel wat advertenties geplaatst te hebben en haar zelf elke avond gezocht te hebben, helaas niet meer gevonden.
Ik had ook op het forum gevraagt of ik nu een nieuw vriendje voor Jop moet kopen of niet. Omdat ik overdag veel weg ben werd mij geadviseerd om een nieuw vriendje te kopen.
Dus afgelopen zaterdag heb ik Puk gekocht. Het lutino-parkietje op de foto.
Ik heb haar in een aparte kooi gezet zodat ze aan elkaar kunnen wennen en dat ik Puk tam kan maken.

Ze hebben al kennis gemaakt en ze kunnen het al goed vinden. Jop wil haar al telkens masseren met zijn snavel en gaat snel naar haar toe zodra hij de kooi uit is. En zij ook...zodra zij de kooi uit is vliegt ze snel naar Jop's kooi. Ik ben erg blij dat ik Puk nu heb ik wil nog bedanken voor de goede adviezen op dit forum ;D

Groetjes Ranni, Jop&Puk

PS: ik denk dat Puk een vrouwtje is, maar nog niet helemaal zeker.

Brenda

Toppie!!!

Heel veel plezier met je nieuwe vriend(inne)tje!!

Als je zekerheid wil hebben moet je hier een keer een foto plaatsen en de experts er hun oordeel over laten vellen  ;)

missie_go

heej, wat leuk :D

veel plezier met puk!!

wel leuk dat ze 't zo goed met elkaar kunnen vinden ;D

groetjs van margoooooo

Josephine

Wat leuk dat ze het meteen zo goed metelkaar kunnen vinden zeg! Veel plezier met puk.
Groetjes Josephine

Ranni

Dank je wel allemaal.
Het is ook reuze gezellig weer met zijn 3en zo. :)
Puk is een lekker eigenwijs brutaal en nieuwsgierig beestje. En Jop juist heel verzorgend. Hij wil zijn nieuwe vriendje echt verzorgen, schattig om te zien. Zo was hij ook tegen Sooky.

groetjes van ons