Wassen na roosviceebad?

Gestart door prissie, september 07, 2006, 20:27:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

prissie

*zucht*
Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen, dus maar hier, want de heren hebben zich weer eens aardig misdragen (dus valt het een beetje onder gedrag toch? :D )
We waren een dagje dierentuin vandaag en bij thuiskomt ging de dag gewoon verder, want het was hier ook 1 grote dierentuin.
De heren hebben vandaag feestgevierd in de bak met roosvicee en hoe ze het voor mekaar krijgen krijgen ze het, want alles zit vol  ???
Ik dacht al wat zien ze er vreemd uit en dat kwam omdat heel de kop vol zat toen ik ze voor het eerst zag even gauw bij binnenkomst... hmm die zullen wel weer wat uitgespookt hebben.
Toen ik ze later wat beter bekeek en de kooi open wilde zetten kwam ik erachter dat mijn muur er toch ook wel wat vreemd uit zag en de kast en eigenlijk de gehele omgeving rondom de kooi  ???
Er hangt aan de buitenkant van de kooi zo'n doorzichtig langwerpig bakje en dan zit aan de binnenkant zo'n "tuitje" dit gebruik ik altijd voor roosvicee en dat tuitje is echt helemaal niet groot, dus hoe ze het nou weer voor elkaar hebben gekregen weet ik ook niet, maar goed...
mijn muur, de vloer, de kast en alles is nu weer schoon alleen die viespeuken zitten ook vol  :-[
Ze plakken natuurlijk van alle kanten, maar moet ik dit nu gaan wassen of poetsen ze dit vanzelf weer schoon?
Opzich kan het geen kwaad, want het is niet iets giftigs, maar kan het plakken kwaad?  :(

En ja ik ben nog steeds erg blij met ze, kan er om lachen hahahaha  :-X
Ze zijn echt in de puberteit, maar volgens gaan ze er ook nooit meer uitkomen (stiekem hoop ik ook van niet, ze zijn echt vreselijk (leuk) met zijn 2en...)










Brenda

Geweldig!!!  ;D ;D

Dat laat maar weer es zien wat voor eigen wil deze beestjes hebben.
Willen ze iets... dan zal het ze lukken ook!!!

Ze wassen zichzelf wel schoon... Tiko heeft ook 1 keer in de roosvicee gestaan maar 2 uurtjes later was er niks meer van te zien...

Misdroegen die van mij zich maar eens zo erg.... zucht...

prissie

Ok, dus dat wassen ze zelf wel weer weg?
Hahahaha ja meestal is het leuk ja, ze hebben het ook een keer voor elkaar gespeeld met een fruitpapje wat ik gemaakt had voor ik wegging, mens ik schok me te pletter toen ik thuis kwam, ik dacht dat ze elkaar hadden afgemaakt ofzo... alles was rood, er zat aardbei enzo doorheen  :-X

Safrena

Hey Prissie

Je kan je parkietjes in een badje met lauw water doen om de roosvicee eraf te wassen

vele groetjes

prissie

Dat word dan maar een avontuur voor morgen, als ik ze nu van de schommel ga plukken heb ik de rest van de maand oorlog  :-\
Als de heren wensen te slapen hoef ik niet meer te storen...

Parkieten-Freak

Hahahaha!
Ik herken dit helemaal. Croky heeft ook wel eens onder de smurrie gezeten: hij is wel eens in een schaaltje joghurt gaan staan  :-X en ook bovenop een gebakken ei. ???
Ze worden vanzelf weer schoon! :D


prissie

Hahahahah gelukkig is er meer van dat geteisem (geen idee hoe je dat schrijft eigenlijk) dus.
Ze flikken het iedere keer als ik er niet ben, ik wil nou toch wel eens weten wat ze allemaal uitvreten als ik even weg ben...  :-X
Vorige keer al die fruitpap en nu dit weer, ik ga maar eens een webcan aanschaffen denk ik  8)

judithdejong

 ;D :-X
Haha nu begrijp ik waar je het over had in je mail....haha!!

Geweldig! Ik zie het al helemaal voor me. Jij hebt echt belhamels, dan is Baco echt zo lief!!
Wat zullen die plakken...en wat zullen ze verontwaardigd hebben gekeken toen ze ontdekten dat het spul plakt, hihi.

Succes he morgen met badderen, haha  :-X

Groetjes,
Judith

prissie

Ja dat badderen was vandaag, ze zijn weer schoon  :-X
Ik heb gewoon het badje eraan gehangen en dit keer ook stug laten hangen en na een paar uur kwam er pas beweging in, dan blijven gewoon als het moet dagen op stok zitten en dan hongeren ze nog liever uit dan dat ze dat enge ding zullen benaderen  ::)
Maar vandaag zagen ze misschien de noodzaak ervan in en dan gaat het echt zij aan zij, aan elkaar geplakt bijna letterlijk stapje voor stapje dichterbij en als er maar iets is waar ze van schrikken dan vliegen ze bekant een meter de lucht in... stelletje helden...
Maar ze zijn erin geweest en ik vind ze wel weer schoon genoeg nu  :-X

karin v h

Hoi Prissie,
Bij mij kruipen ze ook regelmatig in de roosevicee(bad). Echt fijn als je een wit parkietje hebt, weet je meteen weer dat er ook andere kleuren zijn ;D
Ik neem meestal maar meteen wraak en zet er een lauwe bloemspuit op is meteen alles goed nat en is de tafel en de muur ook meteen goed af te nemen :-X
Ja wel leuk die belhamers maar meestal doen ze het net als ze een schone kooi hebben gehad of het niet uitkomt. ;D
Groetjes karin