Wondje aan het oogje

Gestart door Jippie, september 07, 2006, 16:19:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jippie

Hoi allemaal!

Heb weer even een vraag! Ik keek net naar Toeter en het licht viel op zijn oogje. Nu viel het me op dat het er een beetje rood uitzag en bij "nadere inspectie" blijkt hij een wondje te hebben. Hij zit er verder niet aan te krabben en lijkt er geen last van te hebben (hij is verder ook gewoon vrolijk enzo). Ik heb een poging gedaan een foto te maken, maar hij is niet echt in een fotobui...

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Is dit ernstig en moet ik met hem naar de dierenarts?

Ik zal zometeen nog een poging wagen een foto van hem te maken!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Parkieten-Freak

Het zou fijn zijn als je er een foto van zou kunnen maken!


budgie

Ik zou in ieder geval een dierenarts bellen om hetgeen je hier beschrijft, te vertellen. Met oogjes is altijd voorzichtigheid geboden.

Jippie

#3
Nou, het is eindelijk gelukt, hij wilde niet, maar ik heb een goede foto kunnen maken. .

Het valt me wel op dat het vandaag al een stuk minder is. Zou Dafne hem gepikt kunnen hebben?

Groetjes, Ilse

Toevoeging: Hoe krijg ik die foto kleiner? Het is overigens een foto van gisteren.
Toeter en Dafne!

karin v h

Ja, ze kunnen elkaar altijd wel gepikt hebben. Wat je anders had kunnen proberen is deppen met gekookt lauw water met een watje. Kan nooit kwaad. Het kan iets geirriteerd zijn en dan geeft lauw water wat rust.
Voor de volgende keer!
Groetjes karin

Jippie

Sorry voor het late antwoord, maar ik kon door een overvolle agenda niet eerder reageren!

Ik heb inderdaad maar even de dierenarts gebeld en die zei dat ik alleen maar hoef te komen wanneer het niet heelt. Het is nu al weer helemaal weg, dus ik hoef me nergens zorgen om te maken! Gelukkig maar!

Nu zitten ze elkaar weer kusjes te geven, zucht...

Bedankt allemaal!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!