Bijten of knabbelen?

Gestart door Vivian, juni 16, 2005, 15:00:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vivian

Hallo,

Hier ben ik weer! Het gaat heel goed met Coco, dankzij jullie tips, komt ze nu weer gemakkelijk uit haar kooitje. Ik laat haar deurtje openstaan en dan komt ze er zelf snel uit en als ze echt geen zin heeft, blijft ze in haar kooi spelen. Echt een leuk beestje, ze vertelt hele verhalen, alleen jammer dat ik er niets van versta...  :P

Even een vraagje, Coco knabbelt overal heel erg graag op, al laat ze de sepia (nog) links liggen. Nu doet ze dit ook als ze op m'n hand of schouder zit, laatst beet ze me zelfs in m'n wang. Eerst begint ze wat te knabbelen en dan ineens bijt ze (en dat trekt best door, maar dat weten jullie wel). Als ze op m'n hand zit, heb ik ook altijd wat trosgierst vast, maar toch heeft ze liever m'n vinger dan wat echt lekkers. Ik zeg wel streng dat dat niet mag, maar zo'n 10sec. later doet ze 't weer. Is ze opstandig of wil ze gewoon spelen? Hoe kan ik het haar het beste afleren of is dit gewoon 'n fase? Alvast bedankt voor jullie tips!

Groetjes,
Vivian & Coco

Jorijn

Hoihoi

Tuvok doet dit ook, En elke keer als hij het doet, dan sla ik op de tafel, Zodat hij schrikt, Maar dan gaat hij de zijn gedrag linken met de klap, dus het vertrouwen in jou zal dan niet weggaan ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Wim

ik heb exact 't zelfde probleem met mijn Piet JR , hij bijt ook steeds op me neus en in m'n vinger en gaat er mee door  , maar hij bijt overal aan alsof hij iets zoekt om aan te knabbelen

Parkieten-Freak