Gewoon een compliment!

Gestart door dirgnietje, september 04, 2006, 10:24:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

dirgnietje

Heb voor de aanschaf van onze parkietjes al vaak op deze site gekeken en nu dat de parkieten er zijn, ben ik er ook regelmatig te vinden. Leer elke keer weer meer en vindt het fijn dingen te kunnen vragen waar ik niet zeker over ben.
Daarom gewoon even een complimentje voor de maker(s) en leden die zich inzetten om het een levendige en actuele boel te houden!
Groetjes Ingrid

lindavengelen

Hier sluit ik mij bij aan! Wij hebben ook 2 nieuwe parkietjes, en ook elke dag haal ik weer informatie van de site en van het forum af! Echt top hoor, ook mijn complimenten!! ;D

Meltjuh

#2
Ja hier ben ik het ook mee eens ;).
Ben weinig wetend hier op het forum gekomen en nou zelfs benoemd als expert hihi ;D
Om die reden had ik een tijdje geleden ook een Award uitgedeeld
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=8393.0


Gewoon een super forum ;D

missie_go

heej,,

ook ik vind dit een super forum :P :D ;D
ik zelf wist er ook niks en dan ook helemaal niks van..
nu dus wel :D

dus super veel complimenten aan iedereen die hieraan hebben meegewerkt :-X

doeg!!

groetjes van margooo

Cheryl87

En ook ik sluit me hierbij aan!
Wat ik ook super vind is dat als je een nieuw topic opent, je (bijna) altijd super snel reacties krijgt!
Super!
En er staat hartstikke veel informatie op, wat ik ook helemaal geweldig vind!
Weet zeker dat mijn parkietjes, mede dankzij dit forum en de parkieten-freak site, een beter leven leiding dankzij de vele tips die je mee krijgt!

Groetjes Cheryl, Dopey en Sneezy

Annika

Citaat van: Cheryl87 op september 05, 2006, 16:26:18
En ook ik sluit me hierbij aan!
Wat ik ook super vind is dat als je een nieuw topic opent, je (bijna) altijd super snel reacties krijgt!
Super!
En er staat hartstikke veel informatie op, wat ik ook helemaal geweldig vind!

hier zeg je een waar woord (nou ja, hele zinnen  :-X)

Zoals gisteren dat ik het topic opende over Kleintje, binnen de kortste keren kreeg ik vele meelevende berichten incl. een hoop tips en dat is altijd fijn!

Laten we met zijn allen zo doorgaan en ons beseffen dat de oprichters van het forum een goede daad verricht hebben  ;)

Liefs Annika

Ingrid

Citaat van: Annika op september 05, 2006, 16:39:08
Laten we met zijn allen zo doorgaan...
Liefs Annika

Precies, met z'n allen! Want wat zou een forum zijn zonder leden. Dus de complimentjes komen ons allen toe :)  ;D