probleem

Gestart door kanarie, september 03, 2006, 11:36:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

kanarie

ik heb é grasparkieten van 4 en 6 jaar oud. ze zijn al vindertam in de kooi maar ik wil ze verder tam krijgen. gaat dat als je ouders gescheiden zijn en je de ene week bij je moeder en de andere week bij je vader(hierbij wonen ze)woont? ook ben ik elke woensdag bij mijn moeder.

gr kanarie

kanarie

Citeerook ben ik elke woensdag bij mijn moeder.
hierin komt verandering want de week dat ik bij mijn vader ben, ben ik er woensdagnamiddag ook. heb dus de week dat ik bij mijn vader ben een halve dag meer tijd voor het tam maken.




hopelijk weet iemand op deze verandering wel een antwoord.
alvast bedankt

gr kanarie

emceeelwee

Hmm, ik begrijp dat de parkieten bij je vader wonen... Ik denk dat je ze dan het beste tam kunt laten worden door je vader in te schakelen, als hij dat wil natuurlijk. Als jij er dan niet bent, kan hij tijd aan de vogels besteden. Ik denk dat het dan zeker gaat lukken.
Maar let wel, het gaat tijd kosten. De parkietjes zijn al wat ouder.

Heel veel succes en houd vol  ;)

kanarie

ik kan het niet overlaten aan mijn papa, de week dat ik er niet ben werkt hij laat, soms tot 8 uur. heel onregelmatig. mijn papa kaner ook niet lang bijblijven, want hij is er allergisch voor. eigenlijk interesseren parkietjes hem niet zo veel. hij heeft ze in huis genomen omdat ze niet meer bij mijn moeder konden inwonen en ze anders wegmoetsen. zodoende wordt de kooi ook niet gekuist als ik er niet ben en laat hij de vogels ook niet los vliegen. dat komt deel ook door zijn alergie. als ik dan eenmaal terug bij mijn papa ben, besteed ik heel veel tijd aan die vogels. mss kunnen we het ook samen proberen. ze kennen ons allebei. (komen zowel op mijn als op mijn papa's vinger zitten.)