Sam vliegt!!!!

Gestart door Sam, augustus 28, 2006, 22:54:10

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sam

Enige tijd geleden had ik een topic geopend over Sam. Samen met jullie dachten we toen dat Sam de kruipersziekte zou hebben. Zijn rommelige verenkleed, het bloed aan de pennen en het niet kunnen vliegen brachten ons daarop.

Van de week zag ik al dat zijn veren en staart weer flink aan het groeien waren. Ik was eigenlijk al aan het wachten dat ze weer uit zouden vallen, maar nee. Zijn veren en staart zijn er en sterker dan ooit, want Sam vliegt!!!
Eerst heel rustig en langzaam, na wat oefening steeds wat harder. Hij was er gewoon helemaal beduusd van en ik ook.
Dacht laat het jullie even weten.

Ingrid

Ah dat is heel goed nieuws  ;D. Heerlijk dat Sam nu een vliegend parkietje mag zijn!! Bedankt dat je het even laat weten ;).

Parkieten-Freak

Dat is fantastisch nieuws! ;D
Zo komt het toch nog goed allemaal! :)


Idske

Hee!

Echt super zeg!!! ;D
Pff heb indertijd het topic gelezen ben blij dat hij nu vliegt! :D

Groetjes Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Lijntje

Wat ontzettend fijn voor sam! Ik heb toen ook nog gezegd dat ik dacht dat het kruipersziekte was en ben blij dat ik het mis heb!
Groetjes Annelijn

Sonja

Wat fijn te lezen dat Sam zo goed kan vliegen! ;D
Dat is nog eens goed nieuws!

@Annelijn:
Het kan de milde vorm van kruipersziekte zijn geweest. Daarbij groeien de veren na verloop van tijd weer aan, en krijgt het parkietje zijn/haar vliegvermogen weer terug.
Dit was nl. het geval bij 1 van mijn parkietjes. Zij verloor haar vleugel- en staartpennen, met aan de uiteinden bloed. Ze heeft daardoor ook een hele tijd niet kunnen vliegen. Na een poos groeiden de veren weer aan, en sinds die tijd kan ze prima vliegen. ;)

Groetjes, Sonja.

Maur@

Toevallig dacht ik van de week nog aan Sam. Ik ben heel blij voor Sam en voor jullie dat hij waarschijnlijk dan toch de milde vorm heeft gehad. Zal wel even wennen voor hem zijn het vliegen, maar dat zal wel goed komen.

Sam

Ja, het is zeker even wennen, maar we oefenen nu een paar keer per dag. Enhet gaat steeds beter.
Het grappige is dat hij bij mij, maar ook bij mijn jongste dochter (bijna 2 jaar) heel goed blijft zitten. Ben blij dat we hem dat vertrouwen toch hebben kunnen geven, dat hij zich prettig voelt bij ons.

missie_go

heej, echt super ;D ;D
meer valt er niet echt over te zeggen :-X

heel veel succes met het vliegen en veel plezier!!

Josephine

Wat fijn dat Sam nu toch kan vliegen!

Sara

Wat goed dat Sam kan vliegen ;D
Ik ben erg blij dat ie toch helemaal genezen is van zijn kuipersziekte :)
Veel succes met het weer terug kunnen vliegen :D

Groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

emceeelwee

Echt heel gaaf zeg!!!

Veel plezier, jullie allebei  ;) ;D

tup en joep

he wat goed dat sam kan vliegen  ik hoop dat mijn tup ook eens zal vliegen dus er is voor mijn tup ook nog hoop

marretje

Wat goed dat Sam kan vliegen, dat hij nog maar heel veel vlieguurtjes mag maken.

Scotty - Keecko

Heej!

Wat ben ik blij voor jou en voor Sam, dat hij kan vliegen!
Echt super  ;D
Leuk om te horen dat hij is genezen van de kruipersziekte  ;)
Veel plezier met vliegende Sam!!

Groetjes Ilse