Harrison vraagjes

Gestart door Mars, augustus 31, 2006, 10:25:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Meltjuh

Citaat van: Caradow op september 04, 2006, 19:28:47
Voor zover ik weet zit er alleen prijsverschil in de verschillende soorten. Dus tussen de Adult Lifetime en de High Potency om een voorbeeld te noemen.

Bij mij in de winkel zijn die prijzen gelijk. Het handopfokvoer is wel duurder dan de rest. Misschien verschillen de prijzen toch per dierenarts/winkel

emceeelwee

@Meltjuh, zijn die pellets bij jullie van Harrison of van een ander merk?

Caradow

dit topic gaat specifiek over Harrisons... :P

Meltjuh


smartie

Ik geloof dat het bij onze dierenarts 13 nogwat kost. De adult lifetime fine high potency, 1 pond. Maar toevallig is de zak net leeg dus heb ze net een schepje Xtravital gegeven. Dat vinden ze ook heerlijk!

Ik ga trouwens een weekje op vakantie (morgen weg) dus jullie horen even niks van mij. De parkietjes gaan naar mijn ouders. En daar geven ze Timo ook Harrisons, maar ik ga straks nog even een zak halen die voor mij gereserveerd staat. Als ik er nog tijd voor heb en het niet vergeet zal ik hier nog even vermelden wat de zak exact gekost heeft.

Haha, maar ik moet nog aardig wat doen, zo wil ik een brief maken voor mijn ouders met wat mijn vogels wel/niet mogen. Dit omdat ze mijn schatjes geweldig vinden aangezien Lucky zo goed kan kletsen en ze allebei zo verschrikkelijk tam zijn. Timo stapt alleen op maar wil eigenlijk niet zijn kooi uit. Al denk ik dat als zijn maatje Pino weer terug is hij er wel weer uit wil. Maar mijn ouders kunnen nogal makkelijk zijn: oh, hij schreeuwt dus laten we hem er maar uit laten. Heb ik al tig keer gezegd dat dat niet goed is enzo, maar ik moet me er niet mee bemoeien blabla. Dus mijn goedbedoelde adviezen worden in de wind geslagen maar ik wil niet over 8 dagen terugkomen en dan 2 verwende schreeuwlelijken terugkrijgen. Dus ik ga even opschrijven hoe ik zou willen dat ze mijn vogels 'opvoeding hanteren' terwijl ik weg ben. Overdreven?? Misschien, maar ik heb geen zin om van voren af aan te beginnen!

Caradow

offtopic***

Smartie, ik snap je bedoeling met je brief, maar of het zin heeft.... het blijven opa en oma en die doen NOOIT wat WIJ voor onze kindjes willen... zo gaat het met mensen kinderen, dus zeker ook met parkietenkinderen  ;) ze worden stik en stik verwent....enneeeee fijne vakantie  :-X