Verwijderen van berichten

Gestart door Moppers, augustus 30, 2006, 12:32:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moppers

Ik kom er wel eens achter dat een bericht van mij verwijderd is. Dat is dan meestal enkele weken later.

Een voorbeeldje: in de nieuwste 'lichaamstaal van grasparkieten' had ik het bericht geplaatst dat ik niet gestemd heb omdat ik vind dat er duidelijk sprake is van photoshop. Dat bericht is verwijderd. Berichten waarin alleen 'gestemd' staat, blijven wel staan. Ik snap niet waarom mijn bericht wel verwijderd is, en de andere dan niet. Dat heb ik wel vaker. Zolang ik niet weet wat er ongepast was aan mijn bericht, zal het blijven gebeuren omdat ik niet weet wat ik fout doe.
Dus daarom mijn vraag:

Is het een idee om leden via een PB op de hoogte te stellen van het verwijderen van een door hen geplaatst bericht?
Misschien ook voor het aanpassen van een bericht, want je moet maar toevallig zien dat dat gebeurd is.

Zo weet het lid dat er een bericht van hem/haar verwijderd is, en is er mogelijkheid om bij onduidelijkheid via PBs te vragen waarom.

Parkieten-Freak

Moppers, ik denk dat ik dat berichtje gewijzigd of verwijderd heb.
Ik heb het in dit topic bij meerdere leden wat zinnen weggehaald, omdat dit het beeld dat anderen hebben kan vertoebelen.
Op het moment dat je weet dat de foto van de parkiet met de kleine rat gemanipuleerd is, kunnen mensen anders tegen het tafereeltje aan gaan kijken.

Wat betreft het verwijderen van berichtjes/sluiten van topics: binnenkort komt er duidelijkheid in deze materie, ook voor de forumleden.
De beheerders/moderatoren zijn bezig met het opstellen van richtlijnen mbt verwijderen/sluiten van topics.


Parkieten-Freak

De gewijzigde forumregels:
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=326.0
Hopelijk is er nu wat meer duidelijkheid voor iedereen. ;)

We gaan geen berichtjes sturen naar leden indien er een reactie verwijderd wordt, men kan het immers nu nalezen in de forumregels.
Mocht iemand het er niet mee eens zijn, dan kan hij of zij altijd een berichtje sturen naar één van de moderatoren/beheerders.
Degene die een bepaalde reactie verwijderd heeft, zal dan alsnog uitleg geven.