is dit gevaarlijk?

Gestart door missie_go, augustus 29, 2006, 16:09:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

missie_go

heej,
ik had een vraagje
waar mijn parkiet los vliegt is ook een wasbak waar wij de tandenpoetsen..
kan dit gevaarlijk zijn??
(dat hij dus aan allerlij dingen knaagt)

groetjes

Josephine

Ligt eraan wat voor spullen er staan? Tandpasta lijkt me niet echt goed voor vogeltjes... Waar knaagt hij dan aan?

missie_go

aan zoals nu:

de borstel,
kam,
net aan de kraan(waar je aan moet draaien),
uhmm..

hij is nu eigenlijk steeds nieuwsgieriger, dus hij gaat steeds verder op de tafel ::)


Safrena

Hey missie_go

als je parkietje kan knabbelen aan tandpasta en gels en parfums enz..
Is het inderdaad heel gevaarlijk voor je parkietje.
dit zijn allemaal giftige spullen voor je parkietje.

Als je je parkietje daar wil laten vliegen zorg er dan voor dat al die spulletjes uit zijn buurt zijn en alleen parkietenveilige spulletjes liggen
Een kraan als er niks aanhangt zoals  tandpasta of zeep of dergelijk  is niet zo erg

Vele groetjes

missie_go

okee,
ik had inderdaad de gell en tandpasta al weggelegd, maar ook omdat er van die spatjes zitten(niet veel) ..

en dan nog een klein vraagje,
het klopt toch dat het niet gevaarlijk ofzo is al hij onder een bijna druppelende kraan zit (dus dat er een dun straaltje loopt)

hij zit er nu namelijk deheletijd doorheen te gaan :P, en normaal had hij helemaal niks met badjes ofzo, dus dat vond ik wel grappig hoe hij er op reageerde ::)

Safrena

Hey missie_go

Zou die spatten van de tandpasta en andere spulletjes dan toch maar even schoonmaken

Onder een druppelende kraan zitten en lopen is niet erg hoor ;)
Winnie deed niet liever dan haar onder de druppelende kraan in de keuken wassen ;)
Zorg er wel voor dat het in de omgeving niet te koud is en geen tocht is voor je parkietje en zeker als hij nat is ;)

vele groetjes