parkietje van 33 dagen oud overleden

Gestart door paooltje, augustus 28, 2006, 18:23:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

paooltje

Hallo iedereen, helaas heb ik verdrietig nieuws...

We hebben om 17.30 uur, ons lieve mooie turquoise babygrasparkietje moeten laten inslapen. Hij was helaas verlamd aan beide pootjes, de DA zei dat het een aangeboren afwijking was. Eigenlijk lag hij ook steeds gek in het blok, maar ik dacht ach, dat zal wel goed komen... Maar hij was vanmorgen uitgevlogen en toen zag ik dat hij echt helemaal niet kon lopen... was erg zielig... Maar ik troost mij maar dat hij 33 dagen een goed leventje bij ons heeft gehad...

Wij zijn erg verdrietig, maar ook opgelucht dat een verder lijden bespaard is gebleven!

Groetjes, Paola

boefje

Hey wat zielig voor het baby-tje ben erg blij dat je voor het juiste hebt gekozen dat hij of zij in ieder geval geen pijn heeft moeten lijden !  8)  :-[

Groetjes !

judithdejong

Hoi,

Heel veel sterkte met het verlies.

Groetjes,
Judith

Parkieten-Freak

Ai ai wat sneu en wat verdrietig voor je.....
Veel sterkte!


missie_go

heej, wat erg,
zo een kort leventje, maar het is natuurlijk beter dan lijden..
maarja..
sterkte van mij!

marretje

Sterkte toegewenst van ons met dit verlies.

Scotty - Keecko

Wat een verdrietig nieuws!  :(
Maar je hebt de juiste beslissing genomen en er voor gezorgd dat hij geen pijn meer lijdt.
Veel sterkte met dit verlies!

Ilse

lindavengelen

Wat erg, zo een kort leventje, maar gelukkig wel een prettig leventje,
Ik zou hetzelfde gedaan hebben.

Succes met alles

Brenda

Ik ben blij dat je deze keuze hebt durven maken!
Veel mensen denken alleen aan zichzelf en niet aan het diertje waar ze de zorg voor hebben...

Heel veel sterkte met dit verlies!

Brenda

smartie

Ik vind het een moedige beslissing van je en wil je dan ook veel sterkte wensen met het verwerken van het verlies van de kleine!

liefs van Lucky, Pino en mij

paooltje

Natuurlijk was het wel een hele zware beslissing, maar anders was hij overleden door de honger... Ik heb gelukkig prachtige foto's van Beauty, zo had ik hem/haar genoemd.

De andere 2 lijken Beauty niet te missen, die gaan helemaal in elkaar op...

Als ze helemaal zelfstandig zijn verhuizen ze
De groene gaat naar mijn buurman en hij heeft hem Kobus genoemd en de lichtgeel/lichtgrijze heeft nog geen naam en die gaat naar een collega/vriendin... Zij gaat veel weekendjes weg en dan zal ze hem zeker hierheen brengen... Zo blijf ik toch nog op de hoogte van deze 2 lieffies...

Groetjes, Paola

Maur@

Jeetje wat triest. Maar zoals je zegt hij heeft wel 33 goede dagen bij jullie gehad en zo een beslissing is altijd heel erg moeilijk.

Idske

Hoihoi,

Veel sterkte gewenst!

Groetjes Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

budgie

Ach gut, het zit sommige wezentjes ook niet mee .... Maar hij heeft in ieder geval wél al die tijd lekker 'eten op bed' gehad ....

Trippy

#14
Hoihoi,

Veel sterkte gewenst!

Groetjes,
Ursula,Wizzy & Woppy

mozart

Ach gossie, veel te jong eigenlijk he?
Maar een hele goede, maar moeilijke beslissing hebben jullie genomen!
Het leven moet wel dragelijk en dierwaardig zijn en dit beestje had geen kans daarop.
Heel veel sterkte en wat fijn dat je straks nauw betrokken blijft bij de andere twee!
groet Mozart

pbos

Heel veel sterkte gewenst. Nooit leuk dit soort nieuws...

Qwerty

Wat zielig nou!Succes met je verlies...Jammer dat jou vogeltje niet kon genieten van zijn leven.

Sterkte!Qwerty de Heer

paooltje

#18
Hallo,

Iedereen bedankt voor het medeleven, het is al een tijdje geleden en ik heb het een plaatsje kunnen geven.
Hier mag wel een slotje op.

Paola

Bij deze op verzoek *KLIK*. Gr. Ingrid