Grasparkieten > Discussie Topics

Nieuw: Discussie topics

(1/9) > >>

Parkieten-Freak:
Beste leden,
We gaan iets nieuws invoeren op het forum: zogenaamde "discussie topics".
De bedoeling is dat jullie je mening gaan geven over verschillende onderwerpen, die jullie zelf aan mogen dragen.
Het is leuk om met zijn allen in een levendige discussie eens van gedachten te wisselen over een bepaald onderwerp. :)

Hierboven in de poll staan een paar voorzetjes, uiteraard zijn andere onderwerpen meer dan welkom!
Weet jij een leuk en/of interessant discussieonderwerp? Laat het ons weten!
Groetjes,
Beheerders en moderatoren "Parkieten-Freak & Donkey Online".

Josephine:
Ik heb op anders gestemd omdat ik niet kon kiezen. Kunnen er dan niet verschillende topics komen? Dat iemand kan deelnemen in de topic die hem/haar leuk lijken?

Groetjes Josephine

Moppers:
Goed plan! Een gezonde discussie is nooit mis, en vaak erg leerzaam.
Ik heb op 'anders' gestemd, omdat ik ze er allemaal wel in vind passen. Iedereen heeft weer over iets anders iets te zeggen en zo kan het allemaal aan bod komen. Het lijkt mij het beste om een apart topic te maken, net als bijv 'forum mededelingen' en daar per onderwerp een apart draadje te maken (of is dat al de bedoelde opzet?).
Twee andere voorbeelden:
Wanneer de dierenarts inschakelen?
Wanneer de dierenbescherming inschakelen? (jaja, kom ik weer met mijn dierenbescherming :))
Ik denk dat over beide onderwerpen verschillende meningen op dit forum rondgaan.

EDIT: er schoot me er gelijk nog een te binnen:
Broeden, waarom zou je?

judithdejong:
Ik vind dit wel een goed idee hoor!! Met een goede discussie is zeker niks mis en je leert er ook nog van.
Heb ook gestemd dus.
Ben benieuwd.

Groetjes,
Judith

emceeelwee:
Wat een goed plan. Soms gebeurt het dat er een topic uitloopt in een discussie. En dan moet er weer on-topic gegaan worden van die beheerders en moderatoren  :P En soms gaat de schaar erin  ;)
Ja, discussietopics lijken me wel wat. Bart zal er alleen niet zo blij mee zijn, want dan wil ik nog vaker het forum bezoeken  ::) Heeft hij even pech.

Ik heb anders gestemd omdat er vele mogelijke onderwerpen zijn. Ik heb getwijfeld over het onderwerp pelletvoeding omdat ik daar nu heel erg mee bezig ben. Misschien had ik dat moeten stemmen ja. Nouja, telaat.

Ik ben erg benieuwd  ;D

Groetjes,

Maartje

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie