Vraagje over de Zoekfunctie

Gestart door Ashevini, augustus 24, 2006, 16:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ashevini

Hallo beheerder van de site,

Ik heb even een vraagje over de zoekfunctie op het forum:
Als je een zoekgegeven hebt ingevuld, krijg je een hoop topics te zien, die matchten met de zoekgegevens (zoekresultaten). Als je dan zo'n topic opent en tot de conclusie komt dat het niet helemaal is, wat je zoekt klik je op de meeste forums op "vorige" in het werkbalkje van het internetvenster.
Maar bij dit forum krijg ik dan een pagina dat 'de gezochte pagina is verlopen'.
Dit houdt in dat ik opnieuw het zoekgegeven moet invoeren, voordat ik naar de tweede topic kan. Dit werkt een klein beetje vervelend, voor degene die echt gebruik (willen) maken van de zoekfunctie.
Kan dit worden aangepast, zodat je -nadat je op 'vorige' hebt geklikt- weer terug komt op de zoekresultaten?

Groetjes van Ashe.

missie_go

heej,
dat is bij mij ook zo,
je moet gewoon op vorige duwen en dan op vernieuwen, werkt goed bij mij

groetjes :D

margooooo


Maur@

Als je op de topic klik doe dat dan met je rechtermuisknop en geef aan "openen in nieuw venster". Je leest het dan, sluit dat venster en bent terug bij je zoekfunctie met de gevraagde zoekresultaten.

Josephine

Bij is het zo als je op vorige klikt, komt er een schermpje waar iets staat van: opnieuw uitvoeren ofzo iets. En als je dan op opnieuw klikt, dan gaat hi jde zoekactie zeg maar opnieuw uitvoeren.